Ga naar inhoud


Windows opnieuw installeren lukt niet


psv

Aanbevolen berichten

Ja Sjattuh dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn , omdat het mijn oude laptop is die al een jaar of 5 oud is, heb ik daarvoor geen nieuwe windows cd voor aangeschaft ,ik heb van mijn broer de windows xp en 7 geleend, maar de xp was bij zijn del, en 7 was een upgrade voor zijn pc waar eerst vista opzat, dus daar zal dan ook wel de oorzaak van zijn alsdat het niet lukt, dus geen opstartperiode ? :(

aangepast door winwiz
Alles was onderstreept. Dit weggehaald voor de leesbaarheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites


De DVD is dus gewoon niet opstartbaar.Kortom ergens een andere DVD of eventueel USB stick regelen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de een of andere manier wil eRecovery nu een backup image terug zetten die je niet hebt

Het programma eRecovery bied de optie om de computer te herstellen naar de fabrieksinstellingen.

Daarbij maakt hij gebruik van een image op een verborgen partitie. Het resultaat is een computer zoals hij was toen je hem kocht. Je moet dus weer alles installeren en updaten.

Dat werkt echter alleen als de verborgen partitie intact is.

Handleiding eRevovery

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Sjattuh dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn , omdat het mijn oude laptop is die al een jaar of 5 oud is, heb ik daarvoor geen nieuwe windows cd voor aangeschaft ,ik heb van mijn broer de windows xp en 7 geleend, maar de xp was bij zijn del, en 7 was een upgrade voor zijn pc waar eerst vista opzat, dus daar zal dan ook wel de oorzaak van zijn alsdat het niet lukt, dus geen opstartperiode ? :(

 

Zoals als Winwiz zegt, moet je ergens een bootable windows cd/dvd zien te krijgen. Onthoud die naam 'bootable'. Dan kun je zonder problemen je PC formatteren en Windows opnieuw installeren. Of een USB stick, of een floppy met MS-D0S 6.2 met muis en cd drivers :D

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik die niet van internet af halen ? :confused:

 

Er hangen hier en daar wel windows xp home cd's rond op het net, je moet alleen de juiste vinden.

Daarmee bedoel ik één die niet gekraakt is en daarenboven in het Nederlands.

 

Je kan even langs gaan bij de computerwinkel en vragen of je daar een kopie kan verkrijgen, maar ik betwijfel of ze dat zullen doen.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry jongens maar het lukt mij niet om het te repareren, ik heb het opgegeven ,er is toch nog meer aan de hand, ik heb hem maar naar de computerwinkel gebracht, ik bedank hiermee alle die mij geprobeerd hebben te helpen. en wens u allen een gezond en voorspoedig 2013. G.Jansen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...