Ga naar inhoud


Nieuwe Spark7111-1.2.61 update


dorus43

Aanbevolen berichten

Voor de GoldenMedia 990 CR HD Reloaded is hij online (waarschijnlijk binnen enkele dagen voor de Amiko)

Spark7111-1.2.61 version history log :

-fixed the bug :youtube down .

-fixed the bug : media file can not play external subtitle .

-move crossepg to EPG list,the access for crossepg is : press F1 button in epg list.

Octagon 4K UHD SF8008 (OpenPli 8.3) (Oscam  )

 ( Vu+Zero)   (OpenPli 7.3) (Oscam  )
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jawel maar ik heb nu een behoorlijke dvb-ondertiteling op de Engelse HD-Kanalen.

 

Ook heb ik met deze Firmware een 7 daagse EPG werkend op alle kanalen van Astra 28.2/Eurobird 28.5

 

En om op het weerbericht terug te komen, Alkmaar pakt ie, voer ik Uitgeest in, dan veranderd de plaatsnaam

in Alkmaar, en vul ik Purmerend in dan wordt het Hoorn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amsterdam of Zaandam, als je een beetje verstand hebt van meteorologie weet je dat het op zo'n afstand geen ruk uit maakt.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, maar de meerwaarde is heel persoonlijk. Ik vindt de interface van enigma 2 mooier maar je moet wat meer aanpassingen doen. De spark software functioneert ook prima. De laatste HDMU versie 1509 is mooi compleet en werkt stabiel tot nu toe.

aangepast door waterpas
In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ongeveer 5 usb sticks geprobeerd met verschillende enigma2 images maar krijg alleen maar 7 - 70 foutmeldingen.

De spark image draait wel prima, nadeel alleen is dat ik idreamx niet kan gebruiken om te streamen en bouqueten te veranderen.

Vu Solo 2 OpenPli 4.0, Multytenne 4 LNB's, Pioneer VSX 922, Samsung 46in LED

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik eerst de herstel software en dan pas flash ik de Enigma erop, dat werkt hier met een verbatim 16GB en een kingston 2GB USB_stick. Beide firmware's staan op dezelfde stick.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik nog niet geprobeerd, ga ik straks even doen. Ik las zelfs ergens dat alleen Kingston sticks ondersteund worden maar dat lijkt me wat ver gaan. Bedankt voor de tip.

Vu Solo 2 OpenPli 4.0, Multytenne 4 LNB's, Pioneer VSX 922, Samsung 46in LED

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...