Ga naar inhoud


XP zonder net wil geen .avi spelen


de mon

Aanbevolen berichten

Pas verhuisd en nog 14 dagen wachten op internet aansluiting.Ik heb een dvd rw gebrand met videoclips (.avi) , enkel muziek komt uit zijn pc.

Op zijn Windows Movie maker staat nochthans .avi en andere als ik wil importeren.Nero geeft ook enkel wat muziek.

Is dat een gemis aan codecs ? Kan ik K-Lite Codec Pack op stick zetten en op zijn pc zetten (waar ?).

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites


Thanks voor de goede richting. Ik heb een Portable VLC mediaplayer gedownload naar de usb-stick. Er zitten zelf codecs in voor mp3 en video.

Mss moet ik stick in zijn pc laten zitten omdat je het niet kunt kopiëren naar zijn pc..

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet moeilijker maken dan nodig.

 

Via jou pc VLC downloaden en het exe bestand op een usb stick opslaan. KLIK (bovenste)

De usb stick in zijn zijn pc stoppen en VLC installeren van op de usb stick. (Wel ff opletten dat je geen toolbars of iets dergelijks mee installeert)

Daarna de avi bestanden afspelen met VLC

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft VLC portable gedownload. Die hoef je niet te installeren. Vandaar de vraag wat ie wil kopiëren.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft XP, een echte met sevicepacks tot en met 3 weet ik niet.Ik weet wel dat hij geen updates binnenpakt Bang dat zijn pc stukgaat,zoals over 2 jaar.

Ik zou wel graag mijn stick terug hebben.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even deze downloaden http://tweakers.net/meuktracker/29789/media-player-classic-home-cinema-1656366.html

 

VLC is ook goed maar op mijn PC heeft ie kuren en MPC doet het altijd.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...