Ga naar inhoud


EEN HD en CANVAS HD niet bereikbaar


bccrew

Aanbevolen berichten


hier ook geen beeld. Ik vind de transponder zelfs helemaal niet meer terug.. Fast scan lukt ook niet :l/

 

Dacht al dat ik eindelijk een excuus gevonden had om die Homecast 8100 buiten te gooien en een vu+ solo2 in de plaats te zetten :P Helaas...

aangepast door Q-BiC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt deze informatie eigenlijk via email doorgestuurd naar de klanten? Ik vind het alleen maar terug op de website van TV Vlaanderen...

Ah... ik vond eigenlijk zelfs niets terug op de site van TVV.

Had je post gezien en eerst enkel 8PSK veranderd. Toen het niet werkte ben ik even gaan zien naar de settings van de andere 8PSK TP's van TVV en die hebben allemaal 2/3 ipv 5/6.

 

Peter

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah... ik vond eigenlijk zelfs niets terug op de site van TVV.

Had je post gezien en eerst enkel 8PSK veranderd. Toen het niet werkte ben ik even gaan zien naar de settings van de andere 8PSK TP's van TVV en die hebben allemaal 2/3 ipv 5/6.

 

Peter

heb de EEN HD & Canvas HD gevonden op die 8PSK & 2/3, maar signaal is echt heel zwak. Kan dit ?

Heb ook een vu+ duo met 3 sats.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeloofelijk, dit is op korte tijd de 2de keer dat ze zo iets lappen zonder enige verwittiging.

Dit begint heel erg te lijken op pure pesterijen naar mensen die geen TVV ontvanger

(lees: ontvanger waarmee TVV zijn eigen goesting kan doen op welk moment zij maar willen) hebben.

Kleine veranderingen van zenders die ons geen fluit interesseren worden steeds via mail gemeld.

Belangrijker zenders die opnieuw ingeladen moeten worden zolals een aantal maanden geleden VTM en nu weer één en canvas worden "vergeten" te melden.

Toeval? Ik geloof het niet.

VU+ Duo - Triax 88 - Smart TMT43 LNB - Dune Smart D1 mediaplayer

Op een Hitachi 42PD8600 Plasma TV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeloofelijk, dit is op korte tijd de 2de keer dat ze zo iets lappen zonder enige verwittiging.

Dit begint heel erg te lijken op pure pesterijen naar mensen die geen TVV ontvanger

(lees: ontvanger waarmee TVV zijn eigen goesting kan doen op welk moment zij maar willen) hebben.

Kleine veranderingen van zenders die ons geen fluit interesseren worden steeds via mail gemeld.

Belangrijker zenders die opnieuw ingeladen moeten worden zolals een aantal maanden geleden VTM en nu weer één en canvas worden "vergeten" te melden.

Toeval? Ik geloof het niet.

 

CD en TVV hoeven alleen de door hun geleverde apparatuur te onderhouden en dat gaat automatisch,,

 

CD en TVV hebben er geen probleem mee dat je niet met een door hun geleverde tuner kijkt,

alleen zal je dan ZELF dingen moeten zoeken en aanpassen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt deze informatie eigenlijk via email doorgestuurd naar de klanten? Ik vind het alleen maar terug op de website van TV Vlaanderen...

 

stond al sinds oktober op de cds site en is hier toen ook door mij gemeld

tevens staat het al weken te lezen via het cds/tvv infokanaal via de satelliet

 

Vannacht om 2:30 is transponder 3.225 succesvol omgezet van QPSK naar 8PSK.

 

Er is ook een nieuwe CanalDigitaal zenderlijst beschikbaar met daarin opgenomen op kanaal 99 het CanalDigitaal TVVlaanderen Info kanaal.

 

De nieuwe gegevens zijn:

 

Frequentie : 12187 Horizontaal

SymbolRate: 27500

Fec : 2/3

Modulatie : 8PSK

 

Meer informatie is te vinden op de speciale CanalDigitaal webpagina

groeten uit het vrije friesland

deskundigheid door ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...