Ga naar inhoud


SAB Unix F+ Solo HD s(9302) of SAB Titan I 3606 HD (S904) ?


satbuggy

Aanbevolen berichten

Ik kan kiezen tussen 1 van deze 2 ontvangers.

Welke is beter?.

 

Ik wil canal digitaal kijken dmv gebruik vd orginele kaart. Maar ook via CS. Welke ontvanger heeft meer toekomst ivm gebruik v orginele c+ kaart?.

 

De titan? Ivm C A slot?.

 

Bedank!

TOPFIELD 4000 ICM XCAM STAB 1000 / PHILIPS 7072 EMU / STRONG 8100

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Beste mensen

 

Ook ik heb belangstelling in een SAB Titan 1 3606 HD.

Ik weet dat deze tuner beschikt over een CanalDigitaal fastscan en ook over een blindscan. Mijn vraag is echter, kan ik bij deze SAB-tuner eerst een CanalDigitaal fastscan uitvoeren waarbij de zenderposities 1 t/m 999 gebruikt worden en daarna ook nog een blindscan uitvoeren waarbij de gevonden zenders vanaf positie 1000 in het geheugen worden weggezet. Of is het zo dat met een blindscan de posities 1 t/m 999 weer overschreven worden?

 

Verder is mijn vraag of de ingebouwde kaartlezer op dit moment probleemloos de CanalDigitaal smartcard uitleest of moet een CanalDigitaal CI-module geplaatst worden.

 

Ook heb ik een vraag over de Electronische Programma Gids EPG.

Werkt deze een week vooruit zoals bij de CanalDigitaal goedgekeurde ontvangers of alleen voor dezelfde dag?



 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

smartcard werkt prima in de kaartlezer, ook activatie

alleen soms leest hij de kaart niet direct als de ontvanger uit standby komt, na een paar x zappen is dit weg.

uit een koude (stroomloze) start is dit probleem er niet.. (sw bug?)

 

gebruik van CD+TVV kaart incl CD module geeft de module problemen als het allebei seca3 kaarten zijn, bij een NL seca2 kaart niet en ander merk module ook niet.

erg makkelijk is dat je 2 fastscans naast elkaar kunt gebruiken en dmv de sat knop schakelen tussen CD en TVV lijst

 

heb even een blindscan laten lopen voor je, de fastscan blijft netjes in volgorde staan.

 

 

de EPG wordt een week geladen, alleen vind ik persoonlijk het overzicht niet geweldig maar ik ben dan ook het overzicht van CoolTVGuide gewend 

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...