Ga naar inhoud


Enigma2 settings 13.0E+19.2E+23.5E+28.2E (februari 2013)


icesat

Aanbevolen berichten

Ik heb een leuke zenderlijst gevonden waar mijn voorkeur nu naar uitgaat mocht icesat niet meer terug komen.

Catseye settings daar is hij van afkomstig.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is een leuke, maar er is geen file voor 13, 19, 23 en 28 oost voor zover ik het zie. Naast andere files alleen die voor 13, 19 en 23 samen. Vreemd want het is volgens mij een Engelsman; er is nl. ook een file voor 28 oost alleen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top dat je weet terug bent de meest mooie zenderlijst ooit!

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je catseye of mij of iemand anders?

 

Ik heb catseye gevraagd of hij de 28 oost erbij wil zetten in die lijst. Dat had vreemd genoeg nog nooit iemand hem gevraagd.

Ik vermoed op grond van zijn antwoord dat de bij de settings van volgende maand er eentje bij is met 13, 19, 23 en 28 oost.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Icesat is er weer die zenderlijst heeft nog altijd mijn voorkeur.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er niet veel veranderingen zijn is het ook niet veel werk hahaha.

Wel ben ik het met je eens dat één keer per maand voldoende is of er moeten grote veranderingen plaatsvinden.

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...