Ga naar inhoud


ARION AF-9300pvr vervanger gezocht


satlutser

Aanbevolen berichten

SInds een jaar of zes heb ik een Arion AF-9300pvr. Ik heb toendertijd voor deze receiver gekozen omdat die vier kanalen tegelijk kan opnemen. Ik ontvang met de twin tuner astra 1,2 en 3.

 

Omdat deze receiver nu enkele mankementen begint te vertonen, ben ik op zoek naar een nieuwe receiver die zo'n beetje de zelfde mogelijkheden heeft. Dus het liefst 4 kanalen tegelijk opnemen, en geschikt voor mijn Aston Cam + SECA3 CD kaart.

 

Kan iemand mij een advies geven over een geschikte vervanger voor deze Arion?

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat heb je vanaf de schotel ?

 

 

Wat bedoel je?

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

visiosat bisat met twee twin lnbs voor astra 1 en 2 plus 60cm schotel met een twin lnb voor astra3, twee 4 poorts switches.

______________________________________________________________________________________________________________________________
Zgemma H7s, OpenPli 7.3, LCD4Linux, Visiosat bisat, 19.2E-23.5E-28.2E en dvb-t2. Alles fta en gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...