Ga naar inhoud


Rebox opstart perikelen cccam


djpetit

Aanbevolen berichten

Medesatters,

 

ik weet niet of het bericht in het juiste forum staat, mocht dit niet zo zijn dan daarvoor mijn excusses.

 

ik heb er een andere hobby bij aangeschaft namelijk de REBOX 9000 HD ipv mijn oude vertrouwde dm 600. Daarnaast heb ik nog een dm 600 staan op de slaapkamer. 

 

Ik heb inmiddels de rebox 9000 voorzien van de laatste bootloader 1.54, octagon laatste firmware geinstalleerd (met bijbehorende resellers-id).

 

Daarna de laatste MCAS EMU-client ....nu draait uiteindelijk mijn originele CD-kaart en heb ik dus beeld.

 

Maar nu komt het....ik wil mijn kaart delen met de DM 600 in de slaapkamer. Daar draait nu cccam op.

 

Als ik kijk bij plugins op de REBOX zie ik daar wel CCCAM server staan echter kan ik niets wijzigen dus ook niks instellen (of ik zie iets over het hoofd).

 

Nu heb ik ook gelezen over OSCAM. Kan of moet ik dit ook installeren om zodoende te kunnen connecten met mijn DM 600 ?

 

Kan OSCAM draaien i.c.m. MCAS of is OScAM i.c.m. OSCAM overbodig ? Of kan OSCAM niet draaien zonder MCAS ?

 

Wie geeft mij even een zetje in de goede richting ??

 

bvd voor jullie hulp !

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...