Ga naar inhoud


alternatief voor film 1 Abo


Alfret

Aanbevolen berichten

Wat zijn de abonnement mogelijkheden voor een Nederlander die een kwalitatief betere beeld kwaliteit film zenders wil.

 

Film 1 gaat eruit hier met zijn 1 Mb internet stream kwaliteit.

 

Wat voor abonementen zijn er mogelijk in nl? Ik heb hier alleen de mogelijkheid voor schotel ontvangst.

 

MVG

Alfret

Xtrend 9500

42 28 23 19 13 oost

Samsung 40inch 6030 3D tv

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Hij vraagt toch niet om een alternatief voor CD, hij vraagt om een alternatief voor Film 1.

 

Ziet het er echt zo slecht uit dan? Is HBO (via CD) misschien beter?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een videotheek keten waar je voor een tientje per maand elke dag de nieuwste bluray's kunt huren.

Als die keten toevallig bij jou in de buurt zit dan heb je de beste kwaliteit en is een stuk goedkoper dan kopen.

Ik mag de naam niet noemen maar die video zit in het hele land.

 

Al een proefperiode van HBO gehad?

Ik vind de kwaliteit redelijk maar helaas kost dat wel weer wat meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje,

 

Een bitstream van 1mb gaat nog maar regelmatig komt hij daar onder. HD kanaal is goed maar dat is er maar 1. Op een HD tv is het dan niet om aan te zien.

 

De videotheek, daar ga ik me eens op orienteren. Daar had ik zo niet meer aan gedacht. Dan komt de tv ook goed tot zijn recht.

 

MVG

Alfret

Xtrend 9500

42 28 23 19 13 oost

Samsung 40inch 6030 3D tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeker overwegen om een abbo op SKY germany te nemen, veel film kanalen die je gewoon in het Engels kunt zetten en eventueel veel sport kanalen.

Formule 1 altijd live de trainingen om maar eens wat te noemen. 

VU + solo 2 SE met VTI 11    :) 
Dreambox 800HD met gemini
Visiosat Bi-satellite G4 4x Inverto black lnb's (13E,19E,23E,28E)
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand schreef hier op board laatst een goed alternatief.

Kijk nu geen ziggo meer. Klasse films in geen videotheek te vinden. Ik heb wel nog ziggo met extra en film1

zwak aanbod, te populistisch. via smarttv heb je nog andere aanbieders, sommige gratis.

Maar je moet wel internet hebben. Op platteland heb je het probleem dat meeste satkaarten in PC niet functioneren onder win 7 (64)bits  

Ik heb nog geen goede opvolger voor mijn oude skystar 2 gevonden. Want problemen waren er al vanaf XP sp3

en draai je nog XP met je dus die update verhinderen...... Dan opteer je voor linux en geknutsel afhankelijk van distributie.

Gemengde ervaringen mee. Geen digitenne optie voor je??

 

Snuffel eens naar reviews voor een

Pctv Dual Sat Pro Pci 4000i   (Hauppauge derivaat, 35 euries)

geeft wat problemen bij installatie met de code kennelijk.

Je moet wel internet aan de gang krijgen. Ik heb dat ooit met die skystar gedaan. razendsnel was dat

aangepast door rudolfdebeer

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Sky Nostalgie,een van de vele film kanalen van Sky Germany,daar hebben ze enkel de beste oude Films en Series waaronder ook BONANZA,vooral de oudere leden zullen deze serie nog wel kennen ,deze kun je indien je evt over een abo beschikt ook bekijken,.

daar kan geen CD tegen op,je zult echter wel wat moeite voor een abo moeten doen,daar deze oficieel alleen in Duitsland afsluitbaar is.
Maar,,,waar een wil is,is ook een weg,en vele wegen leiden naar(Rome). Duitsland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n abo is in Duitsland makkelijk te verkrijgen. Kom hier in Spanje maar eens om...... Om de hoek abonneer je in het winkelfiliaal.............

Volgens mij zijn er zat kanalen op de wok waar Bonanza regelmatig te zien is (Astra2/Eurobird?). FTA.

Ook High Chapparal was daar tot onlangs weer te zien. Als je veel geduld hebt kun je ook Johan en de Alverman kijken.

Kost echter veel tijd. (overigens snel als je gewoon de DVD in Belgïe koopt) En veel oude TV-series liggen voor prikkie op DVD in de winkel

al zeker in Duitsland. Dan is abo te duur. Oude series zijn soms afknappers 40 jaar later.

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...