Ga naar inhoud


M7-sat801 software


marik

Aanbevolen berichten


Je kan hem even laten zoeken om de laatste software, dan weet je het

of wil dat ook niet lukken

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor het antwoord, ga ik proberen, had ik nog niet gedaan omdat ik hem pas 1 week in huis heb. Wat ik niet begrijp waarom de functie guide en teletekst helemaal niet werkt. Daarom dacht ik misschien toch niet de laatste software.

 

Groet,      marik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hoi.ik heb een Sat 801 deze heb ik op de camping staan in Duitsland met alleen FTA toegang geen CD het app sputterd valt steeds weg ik heb de software 1.09C erop staan mijn vraag is kan deze updaten zonder kaart van CD.aan de scotel licht het niet,ik heb nog de oude Phillips SD erop aan gesloten en deze werkt perfect allen de kleuren zijn niet om naar te kijken allen groen en blauw zal waarschijnlijk met SD te maken hebben.

mvg Har

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb versie 2.02a.

 

je kunt mbv een harddisk deze versie donloaden en installeren. Bij mij werkt het upgraden zo OK. via satellite werkt niet voor mij. Weet niet waarom maar zolang ik kan upgraden via harddisk is het OK voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi de update is geslaagd op mijn 801.is er ook iets te krijgen voor mijn DSR 8121 deze heeft versie 3.6.8.ik wil deze box meenemen naar de camping voor reserve.ik heb bij CD gekeken het laatste nieuws dateert  31aug 2012.

mvgr Har

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, volgende keer dan toch maar ´n "Linux" ontvanger?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi de update is geslaagd op mijn 801.is er ook iets te krijgen voor mijn DSR 8121 deze heeft versie 3.6.8.ik wil deze box meenemen naar de camping voor reserve.ik heb bij CD gekeken het laatste nieuws dateert  31aug 2012.

mvgr Har

Har het is bij jou gelukt. maar ik krijg het niet voor elkaar om de software op een USB stick te krijgen. Zou je mij dat uit kunnen leggen.

Alvast bedankt.

Dido

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...