Ga naar inhoud


Grote prijsverschillen


rolex
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Ik wil vandaag lnb's, lnb houder, switch, schotel en een tegelvoet bestellen. Heb bij een aantal webshops naar de prijzen gekeken. De prijzen verschillen heel veel.

 

Zo kost een Spaun SAR 411 WSG bij A-schop 19 euro en bij een B-shop 38 euro. Een Triax TDS 78 kost bij de A-shop39,65 en bij B-shop 22 euro. En zo kan ik nog wel even door gaan.

 

Is de grote prijs verschil normaal? Of kan zou ik hier met namaak producten te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Oplossing

Beste rolex

 

Bij Spaun diseqc-switches hoef je niet zo snel bang te zijn dat het namaak is. Wel loop je de kans bij een heel goedkope webshop wel voor het product te betalen maar het nooit te krijgen of na heel veel aandrang.

Een Triax 78 koop je inderdaad al voor €22,50. Die kun je zo ophalen in Amsterdam. Het gaat dan om Triax-schotels die in bulkverpakking geleverd zijn. Alleen de beugel met benodigdheden zit in een kartonnen verpakking, de schotel niet. 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste rolex

 

Bij Spaun diseqc-switches hoef je niet zo snel bang te zijn dat het namaak is. Wel loop je de kans bij een heel goedkope webshop wel voor het product te betalen maar het nooit te krijgen of na heel veel aandrang.

Een Triax 78 koop je inderdaad al voor €22,50. Die kun je zo ophalen in Amsterdam. Het gaat dan om Triax-schotels die in bulkverpakking geleverd zijn. Alleen de beugel met benodigdheden zit in een kartonnen verpakking, de schotel niet.

Bedankt. Dan weet ik voldoende.

 

Nog een vraagje. Wat voor kabels raad je aan voor binnen en buiten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkom problemen met coaxkabel door instraling van GSM en grote verliezen bij langere leidingen. Kies voor een goed merk zoals de Koka 799 of de Belden H125. De laatste is soepel en makkelijk te buigen, de eerste is vrij stug en moeilijk te buigen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkom problemen met coaxkabel door instraling van GSM en grote verliezen bij langere leidingen. Kies voor een goed merk zoals de Koka 799 of de Belden H125. De laatste is soepel en makkelijk te buigen, de eerste is vrij stug en moeilijk te buigen.

Bedankt.

 

Het word trouwens 7e, 19.2 en 23.5. Hou je wel op de hoogte als het gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...