Ga naar inhoud


Problemen sinds aanpassing tv-vlaanderen


Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

Sinds de aanpassingen van de nacht van 2 op 3 april 2013 heb ik nauwelijks ontvangst op de tv-vlaanderen kanalen met mijn mythtv systeem met een HVR-4000 kaart.

 

Uitrichting van de schotel is ok daar alles piekfijn in orde is met mijn gewone decoder. De kabel is wel (zeer) lang met +30 meter.

 

Ik heb verschillende keren een scan gedaan op de astra 1 transponder met frequentie 12.771 en 12.772 Ghz maar het scannen lukt maar 1 keer op 10.

 

Heeft iemand anders soortgelijke ervaringen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie maar ik denk dat mijn probleem aan de lange kabel ligt.

 

Ondertussen heb ik de uitrichting ifv. van de tv-vlaanderen kanalen op 12.129 Ghz op de astra 3 satelliet afgestemd en gaat het een stuk beter.

Om de 20 seconden heb ik wat glitches en af en toe verspringt het geluid maar daarmee zullen we het mee moeten doen. :-/

 

Op mijn dizipia decoder, waar alles normaal werkt, krijg ik een sterkte van +- 72% en signaal van 82%.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...