Ga naar inhoud


Ik wil overstappen van Telenet naar Tv-Vlaanderen


Creativefre

Aanbevolen berichten

Nog even vermelden , dat het 50 jaar allen echt enkel geld voor het return path , dus de upload , wat ook nodig is voor VOD bv . Maar het blijft leuk om te zien dat de hele buut kan meekijken als jij film aanvraagt he , want diestreams zijn nog steeds ongecodeerd en lopen over vaste freqentie's .

Link naar reactie
Delen op andere sites


toen ik mijn telenet heb opezegd ten voordele van de schotel zijn ze na enkel maanden in de paal buiten een andere filter komen steken... toen was het gedaan met kabeltv kijken. dus 'meekijken' met de buren zit er niet meer in :(

 

Heb nog geen spijt van een schotel tegen de muur te hebben, ook al heb ik niet de allerbeste ontvanger.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Ik zou de light versie van tv vlaanderen aanraden voor tv en voor internet gewoon bij telenet blijven via de basic versie die ruim volstaat.

 http://telenet.be/3239/nl/thuis/internet/internet-thuis/basic-internet

 

Met deze schotel krijg je ruim aanbod binnen  http://www.flandersdigital.be/product_info.php?cPath=60_25&products_id=253

Vergeet het maar met die schotel . Vroeger was dat zo , maar nu heb je MINSTENS een 64 cm schotel nodig met, zelfs dan nog , weinig regenreserve . Je krijgt je schotel bij die grote zo moeilijk uitgericht , dat je terug zal overschakelen naar Telenet. Je kan wel een setje kopen voor de free to air posten zeer goedkoop maar hoelang die zal meegaan in het steeds wijzigende satelliet landschap , is maar de vraag .

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet die 64 cm ook maar

heb ik ook gehad blokjes en uitval tot gevolg

 

nu sinds een paar maanden een 88 cm met triple lnb astra 123

 

werkt prime geen blokjes  of uitval meer

 

kost wat om te laten uitrichten maar dan heb je ook wat

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet die 64 cm ook maar

heb ik ook gehad blokjes en uitval tot gevolg

 

nu sinds een paar maanden een 88 cm met triple lnb astra 123

 

werkt prime geen blokjes  of uitval meer

 

kost wat om te laten uitrichten maar dan heb je ook wat

Zoals ik al zei ,: 64 cm

 met weinig regenreserve (of dikke bewolking)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier, http://www.sat4all.com/forums/topic/332730-signaalsterkte-van-tvv-signaal-laat-te-wensen-overop-19%C2%B0/ is zo'n beetje alles al gezegd over de ontvangst van deze transponders.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...