Ga naar inhoud


geen beeld op mijn Rebox RE-2200 HD


The-Matrix

Aanbevolen berichten

Hoi 

Ik heb afgelopen weekend een Rebox Re-2200HD PVR gekocht.
Dit ter vervanging van mijn oude Philips.
Maar nu krijg ik geen beeld via mijn smartcard van CD. Deze is natuurlijk geupdate en geactiveerd want in mijn Philips werkt het wel.
ni lees ik in de handleiding dat ik de interne kaartlezen kan gebruiken in combinatie met een geactiveerde smartcard. 
Nou nee dus want dat werkt niet. Ja de kaart zit goed in de ontvanger naar voren en de chip naar onder. 

hoe krijg ik dit werkend zodat ik wel beeld heb. er staat ook dat ik het kan proberen met een common interface module frown.gif

welke heb ik dan nodig en waar kan ik die het beste halen. heb ik dan wel beeld .?

 

 


Alle info is welkom. 

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo The Matrix,

Heb ook een Rebox-2200, in de originele software van Rebox werkt de canal digitaal kaart enkel in de CI-module.

Enkel als je alternatieve software er in zet (Zie hier op dit forum bij eerste onderwerp "alternative software") kan je de interne
kaartlezer gebruiken. Staat ook nog op mijn planning om dit eens in te laden deze zomer tijdens mijn vakantie.

Werk momenteel met CI-module, Rebox 2200 werkt hier goed mee samen, geen vastlopers.

 

Groeten,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo The Matrix,

 

Heb ook een Rebox-2200, in de originele software van Rebox werkt de canal digitaal kaart enkel in de CI-module.

 

Enkel als je alternatieve software er in zet (Zie hier op dit forum bij eerste onderwerp "alternative software") kan je de interne

kaartlezer gebruiken. Staat ook nog op mijn planning om dit eens in te laden deze zomer tijdens mijn vakantie.

 

Werk momenteel met CI-module, Rebox 2200 werkt hier goed mee samen, geen vastlopers.

 

Groeten,

 

Pieter

Hoi Peter 

 

Dank je wel voor je reactie , welk CI module gebruik je .

aangepast door The-Matrix
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste versie van canal digitaal, dus de ci met wereldbol..

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het noemen van winkels of webshops is op SAT4ALL niet toegestaan.

 

Googel is je vriend.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De laatste versie van canal digitaal, dus de ci met wereldbol..

 

Pieter Brugge heeft al aangegeven waarop je kunt googelen.

 

Canaldigitaal SECA CI module met het plaatje van de wereldbol.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb vandaag een CI module gehaald die geschikt is .
op de module staat een wereld bol en volgens de verkoper is hij geschikt voor Canal digitaal. 
op de CI staat gesertificeerd voor CanalDigitaal , Telesat en TV Vlaanderen.
De kaart van CD zit er in met de chip naar boven. 

Maar nu komt de melding Uw abonnement is niet geldig voor dit kanaal.

dit krijg ik op alle ned zenders Rtl en ga zo maar door . 

Receiver gerest naar fabrieksinstelling alles op nieuw laten zoeken maar geen resultaat. 

Wat gaat er nu fout .?????????

 

ik heb inmiddels een firmware update gedaan . maar nog steeds geen beeld .

bij alle Ned zenders en rtl staat nu een € ervoor .
 

in mijn Philips heb ik wel gewoon beeld op die zenders.



Alle info is welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat was het probleem?

Was de kaart niet geactiveerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...