Ga naar inhoud


26/05/2013 geen beeld VTM HD en NATGEO HD ?


BENNYS

Aanbevolen berichten


Hier hetzelfde probleem

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zo.

VTM HD en NatGeo HD zitten op dezelfde transponder.

 

Ik heb al problemen met ontvangst met NatGeo HD sinds donderdag 23/5/13, VTM HD opgemerkt op 26/5/13.

 

Donderdag klanten dienst TVvlaanderen gecontacteerd voor NatGeo HD: moest afstemmen op deze zender en er ging een reactivatiesignaal gestuurd worden binnen het uur: geen resultaat.

Vrijdag terug naar klantendienst:

- zenderlijst terug inladen: geen resultaat

- zenderlijst nog eens terug inladen: geen resultaat

- Op Een HD afstemmen voor reactivatiesignaal: geen resultaat.

- Terug naar klantendienst: na na uitleg probleem het antwoord dat er problemen zijn met de zender NatGeo HD. Toen ik vroeg hoelang dit zou aanhouden: weten we niet, kan 

   een week, twee weken duren.

 

Enige tips?

 

B.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook zo.

VTM HD en NatGeo HD zitten op dezelfde transponder.

 

Ik heb al problemen met ontvangst met NatGeo HD sinds donderdag 23/5/13, VTM HD opgemerkt op 26/5/13.

 

Donderdag klanten dienst TVvlaanderen gecontacteerd voor NatGeo HD: moest afstemmen op deze zender en er ging een reactivatiesignaal gestuurd worden binnen het uur: geen resultaat.

Vrijdag terug naar klantendienst:

- zenderlijst terug inladen: geen resultaat

- zenderlijst nog eens terug inladen: geen resultaat

- Op Een HD afstemmen voor reactivatiesignaal: geen resultaat.

- Terug naar klantendienst: na na uitleg probleem het antwoord dat er problemen zijn met de zender NatGeo HD. Toen ik vroeg hoelang dit zou aanhouden: weten we niet, kan 

   een week, twee weken duren.

 

Enige tips?

 

B.

afwachten je bent afhankelijk van hun...dit is niet iets wat je zelf op kan lossen aangezien het probleem niet bij jou ligt

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook sinds deze morgen geen beeld op:

 

VTM HD - A3 - 11856V

Vitaya - A3 - 12129V

kZoom - A3 - 12129V

Regionale Zenders - A3 - 11739V (weet niet of die 24/7 uitzenden)

 

Op VTM SD (A1 - 12721H) wel beeld.

Ook op de andere zenders binnen de A3-12129V TP wel beeld (2BE, Vier, Vijf, etc)

 

Lijkt me eerder een probleem van doorgifte dan afregeling/codering.

 

Peter

aangepast door Pletskop

Vu+ Duo ~ 2xDVB-S2 ~ OpenPli 4.0
Triax T78 ~ 13E (Quad Platinum) - 19,2E (Quad Alps) - 23,5E (Quad Alps) - 28,2E (Quad Platinum)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En heb je wel beeld, op de andere posten, dan zitten er fouten in de EPG, is ook al enkele dagen.

Wat wordt het volgende probleem?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier ook , vitaya / acht / vtm  geen beeld en natuurlijk bij tvv is er nog steeds geen bericht http://www.tv-vlaanderen.be/abonnee/klantenservice/service-status.aspx

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en oeps het boeltje werkt terug natuurlijk nog steeds zonder enig bericht van tvv

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn dat een bende prutsers en onbekwame klungels,dat kan toch niet meer.

Epg werkt niet naar behoren,zenders vallen uit ,kaarten worden beperkt voor opnames enz enz enz...

Ze mogen wel eens een gunst doen naar de klant toe voor al die problemen die ze veroorzaken.

Morgen bel ik eens naar de klantendienst en zal ik hen eens mijn gedacht zeggen, niet dat ze er zich wat van zullen aantrekken maar heb toch mijn hart gelucht naar hun snertbedrijf toe.

bende klojo's zitten daar

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

basic light abo is NatGeo(maar in mpeg4 codering).

om zenders in mpeg4 te kunnen ontvangen heb je een hd ontvanger nodig.

deze informatie staat trouwens zeer duidelijk op de TVV site

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...