Ga naar inhoud


HbbTV werkt, uitzendingen niet?


pr0ton
Ga naar oplossing Opgelost door pr0ton,

Aanbevolen berichten

Geen prefix 'ET6500' beschikbaar.

 

Sinds kort een Xtrend ET-6500 aanwezig, deze speciaal uit Nederland gekocht voor HbbTV. Zelfs van een sponsor van dit forum. Snel laatste OpenPLi geflasht, alle ET-extensies geïnstalleerd.

 

Met de rode button kom ik op HbbTV van bijv. Ned1. Wil ik echter een uitzending bekijken, staat er: 'De pagina laadt...'. Na een paar minuten nog steeds niks. De uitzendingen van Duitsland werken wel.

 

Heb ik nu toch een Duits import model of is er iets anders mis? Als het een Duits model is werkt HbbTV dan überhaupt voor Ned1,2,3, zoals nu? Overigens voordat ik OpenPLi installeerde had ik hetzelfde.

 

Bedankt.

aangepast door pr0ton
Link naar reactie
Delen op andere sites


Wanneer je de box opnieuw opstart even goed blijven kijken naar het scherm. Er komt onder het xtrend logo kort in beeld te staan "Silverline", zie je dit niet is het geen zg. Benelux model en werkt HbbTV niet. Dan blijft de pagina maar laden en heb dus je geen Silverline uitvoering.

 

Overigens hoeft dit geen probleem te zijn daar de plugin "uitzending gemist" uit de feed van OpenPli3.0 uitstekend werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dat is wel een probleem, anders had ik 'm uit Duitsland gekocht. 'Silverline' logo heb ik op gelet, en weet bijna zeker dat deze niet te zien is. Wel was de gebruikershandleiding in het Engels.

 

Je weet zeker dat HbbTV het dan wel doet van NL maar de uitzendingen niet? Anders stuur ik 'm dalijk voor niks terug, bijv. omdat HbbTV er even uitligt.

 

Nog raarder, in de adresbalk van de webshop staat: naamvanwebshop/ontvangers/hd-ontvangers/xtrend/x-trend-et-6500-benelux-edition.html

 

Edit: voor de duidelijkheid, mijn eerste zin van de eerste post moet deze zijn: Sinds kort een Xtrend ET-6500 aanwezig, deze speciaal in Nederland gekocht voor HbbTV. Nu lijkt het alsof ik niet woonachtig in NL ben, en dan zou HbbTV van NL ook niet werken volgens mij.

aangepast door pr0ton
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier een ET9000 en ik zie geen silverline staan onder het Xtrend logo (of het moet wel heel erg kort zichtbaar zijn),

maar hbbtv werkt wel.

Net getest op Ned 1.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Oplossing

Eindelijk bericht terug van de shop, uitzendingen zullen niet gaan werken met HbbTV. Die vertelde mij dat er enkel nog Internationale modellen worden
gemaakt, geen Benelux.
 

Kan toch niet zeggen dat de ET-6500 nu zo'n goed idee was. Scart-RGB werkt eigenlijk niet, HbbTV niet, het zapt trager dan een DM800se en het ding wordt behoorlijk heet. Ga deze terugsturen ben ik bang..

aangepast door pr0ton
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...