Ga naar inhoud


help dsx7072/03a weer opdate


gympie

Aanbevolen berichten

hallo heb een mooie phillips gehad maar wie kan hem opdate voor mij en de snel kanalen installeren doet hij ook niet en gewoon kanalen installeren ook niet vraagt om code en die heb ik niet

gelijk de nieuwste softwear er in zetten en zo dat ik ook programma gids kan gebruiken op afstand bediening

 

wie o wie kan mij helpen deze doos te update

liefst omgeving bergschenhoek

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Wil je niet ontmoedigen, maar deze ontvanger doet alleen SD (MPEG2) en daar vind je steeds minder NL zenders mee. Voor het STB pakket nog wel... Wellicht kun je beter overstappen naar een goedkope HD ontvanger...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ziet er goed uit die max digital xp1000 en zag dat hij in Zoetermeer te koop was bij sat -winkel

zouden jullie oude phillips nog laten maken cq softwear in zetten of die max digital kopen

begin net met schotel dus wil even kijken of het bevalt

wie kan mij vertellen wat het verschil is tussen mijn phillips en die max digital xp 1000 ik kijk alleen tv en doe geen gekke dingen zo als softwear veranderen en zo

merk ik echt verschil in beeld kwaliteit of andere dingen of zit daar geen verschil in

heb internet bij tv

tv is full hd 1meter7 doorsnee

dolbi surround set staat er ook bij

kan ik nog wat met internet aan sluiting op die max digital hoor ik bepaalde dingen over

laat me maar wat weten wie typt er graag

wat ik zeg ik ben een leek maar wel heel leergierig

Link naar reactie
Delen op andere sites

gympie

 

gps zit in regio Rotterdam en wil je decoder voor je updaten.Zie twee berichtjes hierboven ....

Rotterdam - Bergschenhoek is als ik me niet vergis redelijk in de omgeving.

Als je nu even op zijn naam klik dan kan je in de pagina die opent gps een privé bericht sturen om wat af te spreken.

 

De oude Philips heeft best nog wel wat kwaliteiten, nog niet zo heel lang geleden kreeg je met deze decoder de beste kwaliteit voor de laagste prijs.

Nu met de nieuwe HD decoders is het beeld weliswaar beter maar om te zien of satelliet TV aan jou besteed is kan je het toestel nog prima gebruiken..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

super hier heb ik wat aan als het bevalt en ik maar er ook mijn hobby van  kan ik dus altijd nog een

mooi setje kopen

ga eerst eens kijken of hij hem kan update en kijken hoe het bevalt

dank voor u allemaal voor u bericht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...