Ga naar inhoud


Zenders ontgrendelen verboden?


Henk_Cavour

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Dat is het risico, wanneer je het probleem niet duidelijk omschrijft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarschijnlijk heb je een menu -mijn decoders toch- waarin je de eigenschappen van de kanalen kunt wijzigen, ook ontgrendelen en dat is via hetzelfde menu als het vergrendelen. Je moet natuurlijk op dat moment wel eenmalig de code ingeven maar dit zal wel iets simpel zijn zoals 0000 of 1234 of 6789, tenzij je die zelf veranderd hebt. Als het niet lukt kan je de zenderlijst opnieuw inladen, een back up ervan is altijd praktisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bovenstaande niet werkt zou ik een fabrieksreset doen en dan opnieuw inladen.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is mij ook een aantal malen gebeurd en ik weet ook niet hoe het terug te draaien. Natuurlijk had ik op moeten letten maar het komt ook doordat die vergrendelfunctie op een belachelijke plek zit: bovenaan bij de opties van de zenderlijstmanager. Je komt daar dus automatisch terecht als je voor deze functie kiest, ik probeer nu er wel steeds aan te denken dat ik ditect naar beneden moet scrollen om niet nog meer zenders ongewild te vergrendelen maar vraag me wel af welke idioot deze volgorde bedacht heeft!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...