Ga naar inhoud


Heeft iemand hier op dit forum de upc kabel picons?


Gait33

Aanbevolen berichten

Heeft upc ook voor elke regio een andere zenderreferentie ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik heb voor jullie de picons die Roborob heeft gepost even door wat photoshop filters gehaald zo zien ze er toch weer allemaal een beetje hetzelfde uit,beter kan ik ze niet maken dan moet ik ze 1 voor 1 onder handen nemen zoals ik dat heb gedaan met de ziggo picons,het is beter dan niks het is niet de kwaliteit van mijn ziggo picons maar hopelijk doe ik jullie er toch een plezier mee door dit even snel voor jullie te hebben gedaan,ze hebben nu allemaal een beetje een 3d effect en wat glans meegekregen

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb voor jullie de picons die Roborob heeft gepost even door wat photoshop filters gehaald zo zien ze er toch weer allemaal een beetje hetzelfde uit,beter kan ik ze niet maken dan moet ik ze 1 voor 1 onder handen nemen zoals ik dat heb gedaan met de ziggo picons,het is beter dan niks het is niet de kwaliteit van mijn ziggo picons maar hopelijk doe ik jullie er toch een plezier mee door dit even snel voor jullie te hebben gedaan,ze hebben nu allemaal een beetje een 3d effect en wat glans meegekregen

Dat ziet er netjes uit, dank je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft er iemand voor mij een volledige recente zenderlijst van UPC die ik in kan laden in dreamboxedit ik ben namelijk bezig met de picons voor UPC ,zou iemand die hier willen uploaden ?

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bezig met het maken van de upc picons en als het een beetje meezit dan post ik ze morgen,het resultaat komt er hetzelfde uit te zien dan mijn ziggo picons maar die ik morgen post zijn dus voor upc,het is nogal een werk vandaar dat het morgen word voor ik ze post.

 

 

 

 

http://www.sat4all.com/forums/topic/337043-geheel-nieuwe-picons-gemaakt-voor-ziggo/

 

Dat is het resultaat van mijn ziggo picons en zo komen de upc picons er ook uit te zien.

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Later vandaag zal ik de picons hier op dit forum plaatsen voor UPC, de radio en tv picons,alle radio en tv zenders zijn voorzien van een nette picon voor op of aanmerkingen kan je me altijd een berichtje sturen....het was nogal een werk dus even een klein berichtje met op of aanmerkingen word zeker gewaardeerd

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Later vandaag zal ik de picons hier op dit forum plaatsen voor UPC, de radio en tv picons,alle radio en tv zenders zijn voorzien van een nette picon voor op of aanmerkingen kan je me altijd een berichtje sturen....het was nogal een werk dus even een klein berichtje met op of aanmerkingen word zeker gewaardeerd

 

Dat zou mooi zijn , ik ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

de picons zijn klaar het eindresultaat mag er wezen vind ik

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat staat hierboven, lees dit draadje eens door, vooral bijdrage # 22.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sorry, je hebt gelijk.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dit draadje heel goed.

#22 is toch niet voor UPC picons?

http://www.sat4all.com/forums/topic/338425-geheel-nieuwe-picons-gemaakt-voor-upc-kabel/?p=2218323

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...