Ga naar inhoud


Groetjes uit Limburg: ik zoek iemand die mijn schotelantenne kan afstellen...


Ali1907

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

ik weet niet of mijn vraag hier thuis hoort maar moest dat niet het geval zijn dan hoop ik in ieder geval dat het verplaatst wordt naar de juiste afdeling;

 

Ik ben een 24-jarige jongeman en woon sinds kort in het Belgische Limburg (regio Bree) en zou graag mijn schotelantenne met motor laten afstellen op Turksat, Eutelsat, Hotbird en Astra; 

 

Ik heb de schotelantenne reeds gemonteerd maar hij is niet concreet afgesteld en het lukt me gewoon niet; 

 

Verder ben ik van plan om 2 satellietontvangers aan te schaffen + een Digitürk abonnement met Lig TV waarmee ik (voor eigen gebruik) wil card sharen vanaf mijn huis tot in mijn tuinhuisje waar ook een TV aanwezig is maar ik heb er totaal geen verstand van hoe dat allemaal in zijn werk gaat; 

 

Dus 1: ik zoek iemand die mijn schotelantenne perfect kan afstellen op de bovenstaande richtingen; 

 

En 2: ik zoek iemand die 2 satellietontvangers zodanig kan instellen (card sharen) waarmee ik op 2 TV's gebruik kan maken van dezelfde faciliteiten; 

 

Uiteraard wil ik hier voor betalen, stuur alvast een PM hoeveel je hier voor vraagt en als je mij verder kunt helpen... 

 

Met vriendelijke groeten, 

Ali

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...