Ga naar inhoud


komt de fon bestellingen van spanje?


Aanbevolen berichten

hi,

ik heb me een fon gekocht,en kreeg een adres vanuit spanje op de factuur.

wil dit zeggen,dat mijn fon van spanje moet komen?en indien ja,hoelang zal dit onderweg zijn?

indien nee,vanuit welk land wordt dit verstuurd?

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jazeker, Fon zit in Spanje. Dus daar komt je Fon router ook vandaan.

 

De mijne duurde enkele dagen voor hij daar was. Via UPS.

Dat is wel de nodige jaren geleden. Dus ze kunnen nu best een andere vervoerder hebben..

 

Dus we hebben een nieuwe Fonero erbij... :grin:

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Link naar reactie
Delen op andere sites

die zou geleverd zijn op 2 september volgens een mail van ups.wat ik pas vandaag gezien heb,is dat ik een 3 weken pas heb gekregen bij mijn bestelling.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn router is van maandag binnen,ik zal die vandaag eens proberen aan te sluiten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...