pukje Geplaatst: 16 september 2013 Delen Geplaatst: 16 september 2013 kzie je boos worden en rood aanlopen Als de opmerking op mij bedoeld is "Nee echt niet". Als ik iedere maand een mailtje krijg met een link aanklikken en alles is weer goed heb ik er geen moeite mee Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
winwiz Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Als je even zoekt zijn er scriptjes die dat geheel automatisch voor je doen. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pukje Geplaatst: 19 september 2013 Delen Geplaatst: 19 september 2013 Ik wacht daar nog even mee om zo een scriptje in de cron te zetten ,zal mij niet verbazen als Fritz binnenkort met een firmware komt die dat al direct doet (gezien de grote aantal klanten van fritz in duitsland waar alleen met dynamische ip nummer gewerkt wordt) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
iemand Geplaatst: 22 september 2013 Delen Geplaatst: 22 september 2013 er zit helaas iedere maand en unieke key in.... dus dmv scriptje de boel actief houden gaat niet werken. Je krijgt de foutmelding .... Error proccessing your host confirmation:Your host confirmation has already been completed. If this is your first attempt, your browser or a proxy server may have caused a duplicate request. You may now login to manage your hosts. gr. Erik Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen