Ga naar inhoud


decoder philips 2210 geen hd


jackson

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een decoder philips 2210 of 2211, die ik al een paar jaar niet gebruikt heb. Nu zou ik die nodig hebben om op verlof te gaan, maar na een tets met een werkende tv vlaanderen kaart van een vriend krijg ik alleen bvn, ned. 1, 2 en 3 en een aantal vrije zenders.

 

De 80cm schotel heeft slechts 1 lnb kop.
 

Ik dacht dat er toch nog een groot aantal zenders niet in hd te uitgezonden werden, klopt dit of heb ik het verkeerd voor en moet ik op zoek naar een duo lnb en een hd decoder
 

Grts georges

 

post-50314-0-20725200-1378713983_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Bijna alle Nederlandse zenders zijn nog in SD te ontvangen op de Astra 1 positie.

Maar heb je het nu over TVV of Canaldigitaal, TVV zit gedeeltelijk op Astra 3.

 

Hierbij de Canaldigitaal fastscan SD lijst.http://www.canaldigitaal.nl/uploadedFiles/Content/Others/canaldigitaal-sd-zenderlijst-tv-radio.pdf

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt er op dat de kaart niet is geactiveerd ,maar ik denk dat je het beste

over kan stappen naar een HD ontvanger met een duo-lnb

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wat wil je ontvangen met die TVV kaart, het TVV aanbod in SD? of in HD?

De ontvanger is een SD ontvanger.

OP deze lijst kan je zien met welk pakket je op welke sat.positie wat kunt ontvangen.

http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Zenderlijst_TV_VLAANDEREN.pdf

Wanneer de ontvanger langer niet is gebruikt zal je de kanalenlijst opnieuw moeten inlezen, eventueel met de hand sommige transponders moeten toevoegen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, zelfs de SD kanalen worden in MPEG4 formaat aangeboden op satelliet. Beetje gemeen om ze eigenlijk SD te noemen. Met SD bedoelen ze hier puur het beeldformaat en niet de uitzendnorm. Zowel bij Canal Digitaal als TV Vlaanderen worden veel SD kanalen uitgezonden in DVB-S2 8PSK. Handiger om een goedkope HD ontvanger te kopen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zal zeker en vast een hd ontvanger moeten aanschaffen helaas

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...