Ga naar inhoud


Large Format Display als vervanger van een HD toestel


waterpas

Aanbevolen berichten

Large Format Display



 


Wie van de forumleden
heeft er ervaring met zg. format displays, zou dat een goed
alternatief zijn voor een regulier HD TV toestel? Ik laat de extra's
als smart tv, tuners, wifi, en extra hdmi ingangen buiten
beschouwing. Dan is het HD toestel vollediger uitgerust maar die
zaken vind ik niet echt belangrijk, een erg goed beeld is het enige
criterium. Als zo'n display het daarop ten opzichte van een HD
toestel laat afweten kan ik alsnog voor een regulier toestel kiezen.
Wie kan er iets zinnigs over zeggen?



 


waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat ze vekrijgbaar zijn lijkt me logisch, ik zou er anders niet naar vragen, het gaat mij om de ervaringen met zulke display's van forumleden zo die er al zijn.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb je niets aan zo'n lfd in de huiskamer. Ze zijn bedoeld voor presentaties en hebben daarom een hoge helderheid, sterke kleuren en weinig reflectie in het scherm. Zaken die voor huiskamer gebruik helemaal niet prettig zijn.

 

Dacht je misschien goedkoper uit te zijn?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het gaat niet om het budget, display's van o.a. Liyama en Philips zijn niet echt goedkoop maar een goede TV wordt in ons geval eigenlijk gebruikt als monitor. Een beetje een waterhoofd probleem, wat moet ik met al die overtollige toestanden. Maar goed als zo'n apparaat niet geschikt is voor de huiskamer moet het een reguliere TV worden.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij veel mensen wordt de tv als monitor gebruikt. Maar als een lfd al niet goedkoper is zou ik het bij een gewone tv houden.

 

Je wil blijkbaar geen poespas maar ik neem aan dat je wel een sat of kabel kastje hebt. Dan kan je kijken naar een tv die dat kastje kan vervangen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat laatste ben ik met je eens, maar ik heb natuurlijk 2 sattuners hier staan dus kijken kan ik altijd. Maar als ik behoudens jouw reactie de andere bijdragen bekijk lijkt het mij niet echt een issue hier op het forum. Dus toch maar eens naar de winkel om tv's te bekijken.

 

waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan je beter op internet oriënteren. Toen ik mijn tv kocht had Samsung de 4, 5, 6 en 7 serie. Technische waren deze apparaten vrijwel gelijk maar de 4 had de minste mogelijkheden en de 7 de meeste.

 

Dus bekijk eens rustig de site van je favoriete fabrikant dan weet je wat je zou kunnen kopen. Vervolgens zoek je wat reviews en je kan in een winkel gaan kijken.

 

Suc7

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst nog even een favoriete fabrikant opzoeken, Tonski heeft al wat info doorgegeven. Dank voor het meedenken!

 

waterpas 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...