Ga naar inhoud


zenders automatisch bijwerken


RaveMaus

Aanbevolen berichten

Al van zolang ik de Vu+jes gebruik, werk ik met de zenderlijsten van Icesat. Mijn eeuwige dank aan jou voor de mooie, overzichtelijke lijsten ;) .

 

Het is nu wel zo, dat ik altijd opnieuw de eerste +/- 40 kanalen in de favorietenlijst aanpas in mijn eigen volgorde. dmv Dreamset geen moeilijke klus, maar toch elke keer weer een kwartiertje werk. Nu TVV geregeld zenders ligt te verschuiven moet ik dat aanpassen natuurlijk ook geregeld gaan doen.

 

Bestaat er geen manier dat ik de nieuwe zenderlijst van Icesat inlaad, hem "vergelijk" met de oude lijst, en dat alles weer staat zoals het stond, maar dan met de nieuwe frequenties, niet meer voorkomende zenders vliegen eruit en nieuwe komen in de plaats.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met Dreamset kan je settingslijsten met elkaar vergelijken.
Let op, je moet geen alternatieven in je settingslijsten hebben staan want met de huidige versie (2.39) worden dan die zenders veranderd in streams.
Heb John daar al over gemaild maar er is sindsdien ook nog geen nieuwe versie uitgebracht.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...