Ga naar inhoud


Amiko Alien loopt vast


Frank1234

Aanbevolen berichten

hallo sinds deze avond loopt mijn Amiko Alien hd 8900 steeds vast. Bij het activeren van de netwerkschijf (een usb stick in de router) gaat het mis. Heb al verschillende dingen geprobeerd met en zonder stick, geen internet verbinding, maar dan gaat het ook mis omdat er geen internetverbinding is met Hbbtv. Kan ik de Amiko ook resetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo sinds deze avond loopt mijn Amiko Alien hd 8900 steeds vast. Bij het activeren van de netwerkschijf (een usb stick in de router) gaat het mis. Heb al verschillende dingen geprobeerd met en zonder stick, geen internet verbinding, maar dan gaat het ook mis omdat er geen internetverbinding is met Hbbtv. Kan ik de Amiko ook resetten?

Natuurlijk.

Je kunt toch terug naar de Fabrieksinstellingen onder het icoontje 2e van rechts boven?

De Hbbtv is een vastloper. Zet die eerst maar gewoon uit. Onder hetzelfde icoontje.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die is er, een officiële van Amiko/Spark. Hij zit zelfs onder de software icoon, maar in jouw geval kun je er dus niet bij. Je moet dus met een usb stick.

Die zou wel op hun site moeten staan, want voor de zomer is die door velen gebruikt ivm een corrupte Spark update.  (T.g.v. een corrupte versie weather forecast)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt maar niet de rode knop bij usb upgrade.....die moet via de ab....

Staat niet in de handleiding bij de rescue image hoe je een AB (opnieuw) kunt instellen?

Elke AB bij een bepaald merk heeft toch een 4-cijferige code?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke AB van elk merk heeft een 4 cijferige code.

Maar wat zie je op je scherm als je de Amiko hebt opgestart?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...