Ga naar inhoud


Amiko Alien loopt vast


Frank1234

Aanbevolen berichten

hallo sinds deze avond loopt mijn Amiko Alien hd 8900 steeds vast. Bij het activeren van de netwerkschijf (een usb stick in de router) gaat het mis. Heb al verschillende dingen geprobeerd met en zonder stick, geen internet verbinding, maar dan gaat het ook mis omdat er geen internetverbinding is met Hbbtv. Kan ik de Amiko ook resetten?

 

ik ken het probleem.. zou je als je weer in de ontvanger kunt komen een foto kunnen plaatsen met je instellingen van het netwerk

 

en die van mij loopt ook wel eens vast..maar ff aan en uitzetten met de knop achterop ..dan doet hij het weer zoals het hoort

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Moet ik anders een e2 image proberen?? Krijg de Ab niet de praat....

Dat zou je best kunnen proberen. Hij zit er niet voor niets op.

(Al vind ik het raar dat je AB het bij Spark niet doet.) 

Je moet bij e2 alleen wel de Ccam opnieuw downloaden en installeren. Daar ben je de blauwe knop van je AB voor nodig. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je zeker dat je niet per ongeluk in Enigma zit..daar waren images waarbij de AB niet werkte

 

als je opstart wat zie je dan..een dolfijn of een oude tovenaar

Dat zou me verrbazen, want TS heeft het immers over de rescue image waarbij de AD het niet zou doen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De spark rescue image start gewoon op,krijg internet verbinding maar de Ab doet het niet zodat ik niet kan upgraden naar de laatste image.

Maar nogmaals: waarom pluk je de laatste update niet van de Amiko site en zet je die er niet via usb-stick op?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb laats mijn AB gerepareerd.. daar hadden de batterijen in gelekt.. binnen in was een draadje kapot door de batterij vloeistof.. dus dan doet hij het nooit, ff een nieuw draadje er tussen en hij doet het weer als van ouds

 

dus dat zou bij jou ook zo kunnen zijn.. de AB doet het altijd met spark

Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...