Ga naar inhoud


windows xp en face book langzaam


1pm
Ga naar oplossing Opgelost door muppet,

Aanbevolen berichten

Man wat is die langzaam die face book loopt continu vast ik snap m niet meer meer mensen hier last van want als ik bv taakbeheer kjik en ga naar prestaties zie ik bij cpu constant 100 % staan ligt dit nu aan de pc of fb ?

Rest doet ie het met surfen goed geen problemen

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


facebook maakt ook gebruik van andere software en plugins die je PC moet inladen en de gegevens moet verwerken

JAVA applets, de macromedia en adobe flashplayer, BIJVOORBEELD die constant worden opgewaardeerd naar versies die optimaal werken met een nieuw windows OS <<< XP is geen nieuwe

 

Ook de browser keuze is daar mede debet aan

 

Bovendien zijn veel van die nieuwe webtooltjes niet graag gezien door de Security suite die op de PC draait

Dus de antivirus software en malware / firewall

(raar toch :D dat die facebook niet echt vertrouwen wat men allemaal prijs geeft)

 

je geeft facebook (met de browser in kwestie) een hand en alle info die er onderhuids gevraagd worden geef je verder, of je wordt traag...

Pacific AM

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat bij facebook 100% of bij de gehele computer.

Zet facebook eens uit wat gebeurt er nu ?

Gebruik je een facebook programma of open je het in een browser

dat is alleen bij facebook zoals ik zei rest draait okay ik open m via google ga daar heen type facebook n open het dan

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ie 8.0 maar die gebruik ook op de laptop en daar heb ik geen probs , ik heb die flashplayer eraf gegooid want speel toch nooit spellen maar helpt ook niks is gek zo gauw ik naar fb ga en kjik via taak beheer gaat de cpu naar 100 % toe .

En zoals ik al zei voor de rest geen problemen via internet

aangepast door 1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Ie vind ik zelf een belabberde browser maar dat moet iedereen zelf weten.

Probeer eens opera of chrome als browser als het dan niet voordoet kun je gericht zoeken.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die fix is niet verkeerd, maar eigenlijk moet je Internet Explorer 8 helemaal niet meer gebruiken! Dat is een zwaar verouderde browser die niet opgewassen is tegen de gevaren van het huidige internet, maar daarnaast ook een aantal nieuwe technieken zoals HTML5 en CSS3 niet (goed) begrijpt.

 

Inderdaad gewoon de laatste versie van Chrome of beter nog Firefox gebruiken en up-2-date houden. Ik raad firefox aan omdat Chrome (beter gezegd Google) het met jouw privacy niet zo nauw neemt.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Okay heb nog wat research gedaan en wat blijkt nu er zit een progamma op dat heet Sv.Chost.exe dat veroorzaakt dat ie zo langzaam is dan , ik heb dit process beeindigd en nu draait het perfect .

bedankt allemaal voor het meedenken en die fix heb ik ook gedaan voor de zekerheid maar

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouuuuuuuuuu, als je alle svchost.exe's afsluit heb je sowieso geen werkenden computer meer....  Even een klein stukje info:

 

 

Virussen, trojans en spyware veroorzaken soms extra processen op je pc. Exotisch klinkende processen zouden kunnen wijzen op deze indringers. Sommigen stuiten dan op svchost.exe in het Taakbeheer. De naam svchost.exe klinkt wat verdacht, wellicht vanwege het woordje host, alsof je pc een host zou zijn voor het een of ander. 
De vraag of het bestand svchost.exe gevaarlijk is, is niet eenduidig te beantwoorden. Ja of nee dus. Svchost.exe an sich is niet gevaarlijk, omdat het een gewoon systeembestand is van Windows. Svchost.exe zorgt ervoor dat er gedurende de start van je pc een lijst van services wordt samengesteld die moet worden geladen. Een voorbeeld van zo"n service is de Automatische Update. In de lijst processen van het Taakbeheer kan meerdere malen svchost.exe voorkomen, omdat er meerdere sessies van svchost.exe tegelijkertijd kunnen worden uitgevoerd. Svchost.exe bevindt zich bij Windows XP in %Windir%\system32 (meestal is dat c:\windows\system32). Het is ten zeerste af te raden om svchost.exe te verwijderen of het proces stop te zetten. Je computer zal niet goed meer functioneren.
 

 

Ivm reclame regels kan ik geen linken hier neerzetten, maar google maar eens op svchost.exe voor de nodige informatie.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Als het echt Sv.Chost.exe (precies zo geschreven met PUNT) is, dan mag je jezelf best zorgen maken. Dat is geen Windows proces, maar eerder een virus of eerder een trojan die jouw systeemresources gebruikt om weer anderen te spammen of infecteren.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...