Ga naar inhoud


Enigma2 settings 13.0E+19.2E+23.5E+28.2E [15.12.2013]


icesat

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Deze lijsten kan je vinden in de software download stream van je ontvanger.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voorheen stonden ze toch altijd erbij als ZIP-file om zelf te downloaden !

Hoezo/waarom nu niet meer ?

Laad ze veel liever zelf dan via download stream !!!

 

*EDIT;

 

Op IHAD forum trouwens zo te downloaden, zelfs update 17-12-2013 !!! :)

e2set13e_19e_23e_28e_17.12.13_.zip

aangepast door satfanatic
  • Like 2

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kijkt is icesat al vanaf de 17de niet online geweest dus ik denk dat hij gewoon even op vakantie is dus die lijsten komen wel weer als hij terug is

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou iemand de url van de feed is kunnen plaatsen hier? Maakte altijd gebruik van de *zip files om mijn zenderlijst in te laden en te updaten op mijn Amiko Alien sh8900 box. Hier zijn alleen speciale versies voor die waarschijnlijk niet de zenderlijst in applications / downloads kan ophalen. Door het toevoegen van de url in ipkg.conf kan ik waarschijnlijk wel de lijst ophalen. Alvast bedankt.

 

Verder was het een superlijst ! Bedankt IceSat

 

-----

 

In het bijgevoegde bestand van SatFanatic, mis ik de helft van de boeketten. Dus weet niet of het aan mij ligt of aan de geuploade zip file? Canaal Digitaal HD en Canaal Digitaal SD zijn o.a. weg.

aangepast door DaggaMaster
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het bijgevoegde bestand van SatFanatic, mis ik de helft van de boeketten. Dus weet niet of het aan mij ligt of aan de geuploade zip file? Canaal Digitaal HD en Canaal Digitaal SD zijn o.a. weg.

 

 

Ja dat klopt, maar dat was vlgs. mij ook al zo in de hier geuploade settings van 15-dec.jl. (zijn Duits georienteerd).

Weet er verder ook niet 't fijne van.

aangepast door satfanatic

vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6,  1x DM 7020HD OE 2.0,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de mooie lijst. Kan niet zonder. Ik combineer hem echter met een kabel lijst in Dreamset, dus als de ZIP bestanden weer kunnen terugkeren scheelt me dat een paar extra stappen :)

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...