edje-ken Geplaatst: 5 januari 2014 Delen Geplaatst: 5 januari 2014 hoeveel kwh geeft de bovenste teller nu aan. is dat 7222,8 kwh of is het 72228 kwh dus afgerond 7 duizend of 70 duizend tussen de 7 en 8 heb ik voor het gemak maar even op 8 gezet voor het typen. ed Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icon Geplaatst: 5 januari 2014 Delen Geplaatst: 5 januari 2014 72228 kWh Als je het ook achter de komma zou willen lezen staat je meter op deze foto op 72227,4 kWh Als een meter maar tot 9999,9 kWh zou gaan, zou je met een 'gemiddeld'(?) verbruik 3500 kWh iedere 3 jaar het telwerk al rond zijn. De Titanic was gebouwd door professionals. De Ark door amateurs! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edje-ken Geplaatst: 5 januari 2014 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2014 ik dacht zelf ook 72228 maar er was wat misverstand over. en via google kon ik geen goed antwoord vinden. google gaf alleen dat het getal achter de komma niet doorgegeven hoeft te worden. dus dat maakt het weer een stuk leuker. ed Vu+ Solo2Dreambox 800s Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen