Ga naar inhoud


TVV kaart werkt niet meer


moret

Aanbevolen berichten

Mijn Tvv kaart is sedert een tijdje niet meer te heractiveren. Ik zet mijn ontvanger netjes op één, en heractiveer via de site van TVV. Maar er gebeurt niets.

Doe ik iets verkeerd, of moet ik toch maar een nieuwe kaart aanvragen?

Trouwens één doet het wel via mijn CD kaart, dus ik heb wel de goede frequentie. En natuurlijk haal ik mijn CD kaart uit de ontvanger, voor het plaatsen van de TVV kaart!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Te weinig info om er iets direct zinnigs op te zeggen.

 

Welke ontvanger?

Welke image?

Welke (Soft)Cam?

 

Dus even standaard info:

 

Waardeert de CD kaart wel op met dezelfde ontvanger? Dus met dezelfde software en instellingen erin.

Zo ja, dan zijn er 2 opties:

 

De (Soft)Cam is geprogrammeerd voor CD en niet voor TVV (ECM/EMM blokkade(s) controleren!

De TVV kaart is buiten zijn abo? Of inderdaad defect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ongeveer een jaar geleden een kapotte kaart gehad. Deed ook niets meer bij de dealer.

Nochtans kon je wel nog de entitlements uitlezen en die stonden toen goed.

Maar kaart wou niets meer decoderen.

 

Dus echt een kapotte kaart.  Heb toen een nieuwe gekregen.  (met veel moeite echter)

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit ervaring: Card heractiveren via de sms-methode gaat het best/snelst...

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als reactie:

 

Vu+ Duo

Image: openpli 3.0

CC cam

Aboo is nog geldig. Updaten gaat via bovenste slot. Cd update, maar ik heb recentelijk wel de openpli geupdated, misschien dat de programmering inderdaad allen geldig voor CD is.

ECM/EMM blokkades zegt mij niets, zo ver gaat mijn vaardigheid niet, dus als je dat kan uitleggen aan mij.

Alvast bedankt voor de reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je ook een fastscan gedaan voor de respectievelijke provider?

je hoeft de kaarten niet steeds te wisselen, je kan ze gerust beide in de box steken. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een fast scan gedaan voor TVV. De kaart zit bij mij in het bovenste slot, want het viel me op dat via het onderste slot de update niet werkt, vandaar dat CD wel en TVV niet geupdated is.

Ik heb nu een common interface in de ontvanger gezet, en opnieuw de activatie aangevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een fast scan gedaan voor TVV. De kaart zit bij mij in het bovenste slot, want het viel me op dat via het onderste slot de update niet werkt, vandaar dat CD wel en TVV niet geupdated is.

Ik heb nu een common interface in de ontvanger gezet, en opnieuw de activatie aangevraagd.

En waarom verwissel je de kaartjes dan eens niet en vraag dan een update aan ? zo weet je tenminste of je verhaal van het onderste slot klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n oranje CD kaart in het bovenste slot zitten, en deze update altijd zonder porblemen. Het is juist dat ik de TVV kaart in het onderste slot heb zitten, en deze blijkbaar niet update.

Hoe kom ik er achter welke CCcam versie ik heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...