Ga naar inhoud


Ervaring gezocht Maxdigital XP1000


muppet

Aanbevolen berichten

Wie heeft de maxdigital XP1000 in gebruik hoe werkt deze diegene die hem gaat gebruiken die gaat niet opnemen of andere gekke dingen doen deze kijkt alleen maar tv en misschien via het netwerk tv kijken.

Ik ga er dan open pli 4 op zetten.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Gebruik hem hier als 'speelmachine'. Werkt prima op OpenPli 4.0, OpenAtv, OpenVix. Heb via Diseqc 4 satellieten. LAN share via thuisnetwerk en opname via NAS. Geen enkel probleem...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook ééntje besteld voor m'n schoonmoeder om tv te kunnen kijken in de waskamer tijdens het strijken.

Spijtig genoeg slechte ervaring met het onvtangen exemplaar:

 

1. Het serienummer van de box kwam niet overeen met serienummer verpakking.
2. De batterijen zaten al in de aftstandsbediening en zijn van 2 verschillende merken.
3. Warranty seal is niet intact, dus box is ooit al eens opengemaakt.
4. De bijhorende HDMI kabel ontbrak.
5. De box reageerde niet op de afstandsbediening, ook niet met nieuwe batterijen en na herflashen van allerlaatste PLI software.
 
conclusie: retour naar webwinkel voor omruil. Hopelijk meer geluk met nieuw exemplaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Gisteren nieuw exemplaar ontvangen, alles was nu in orde.

De laatste OpenPLI erop gezet en alles blijkt netjes te werken.

Heb de box nog niet uitvoerig getest. Hoewel een interne schijf niet mogelijk is, blijkt deze box wel vlotter te draaien dan de 1ste generatie DM800HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Dat was ook mijn eerste ervaring. De CPU van de XP1000 is ietsje sneller, maar met name de drivers zijn wat meer up to date dan in OpenPli voor de DM800HD..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast djseppie

Ik gebruik de XP1000 als slaapkamer machine. OpenPLI erop. Werkt erg goed! De afstandsbediening is wel erg lastig te bedienen in het donker. Hij is aan de bovenkant vrijwel vlak waardoor je op gevoel niet de toetsen kunt bedienen. Misschien is het wel mogelijk om een andere afstandbediening te programmeren om met de XP1000 te gebruiken. Verder ben ik erg tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@theparasol

 

Heb meteen mijn oude DM800SE AB ingesteld en dat werkt prima. Ook met de CFE_Bootloader naar 600Mhz. Nog steeds prima stabiel en wordt niet warm...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast djseppie

@theparasol

 

Heb meteen mijn oude DM800SE AB ingesteld en dat werkt prima. Ook met de CFE_Bootloader naar 600Mhz. Nog steeds prima stabiel en wordt niet warm...

Hoe heb je die afstandsbediening geprogrammeerd, kan er niet veel over vinden. De meeste handleidingen beschrijven hoe je de AB kunt programmeren voor bediening van de TV, maar dat werkt inmiddels al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...