Ga naar inhoud


Wijziging frequentie Canal 24H en TVE Internacional?


Aanbevolen berichten

Weet iemand of deze 2 Spaanse kanalen onlangs van frequentie gewijzigd zijn en zo ja, of dan de huidige in de CD-zender.lijst (momenteel nog met updatedatum van 25/02/14) genoemde frequentie (19,2, 11656 V, 22000) inderaad de correcte zijn? Sinds vandaag krijg ik bij deze zenders gene beeld meer en de melding :"servicefout". Ik ben bang dat de CD-zenderlijst op dit punt niet bijgewerkt is maar ben daar niet zeker van en de helpdesk van CD, nou ja.....laat ik het maar netjes houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier geen enkel probleem.

Heb je al opnieuw de zenders ingeladen?

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand of deze 2 Spaanse kanalen onlangs van frequentie gewijzigd zijn en zo ja, of dan de huidige in de CD-zender.lijst (momenteel nog met updatedatum van 25/02/14) genoemde frequentie (19,2, 11656 V, 22000) inderaad de correcte zijn? Sinds vandaag krijg ik bij deze zenders gene beeld meer en de melding :"servicefout". Ik ben bang dat de CD-zenderlijst op dit punt niet bijgewerkt is maar ben daar niet zeker van en de helpdesk van CD, nou ja.....laat ik het maar netjes houden...

Volgens mij staat deze niet meer in de C+ lijst Ik kan hem tenmimnste ook niet vinden op geen enkele lijst Wel via de Spaans kaart maar die is gecodeerd

GELUKKIG ZIJN ER NOG SAT-VRIENDEN DIE JE WILLEN HELPEN ..

Als je het weet is het gemakkelijk.

Beter 2 keer vragen dan 1 keer fout doen.

Dreambox600 800Hd strong 8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaal digitaal HD zenderlijst. Zopas gekeken.

 

Kijk eens op lijn 209 / 210

24 horas / TVE

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan en bedankt voor het melden

;)

 

Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik denk dat je de fout bij jou moet zoeken, hier gewoon beeld op 209 en 210.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je de fout bij jou moet zoeken, hier gewoon beeld op 209 en 210.

Dank voor je reactie. Ik ontvang wel fragmenten van geluid plus -heel idioot - stukken ondertiteling plus dus de genoemde foutmelding (service fout) , maar dus geen beeld.

Zal morgen contact met een techneut opnemen want dit gaat boven mijn pet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hewt zou kunnen betekenen dat je LNB niet goed functioneert of dat je schotel niet optimaal staat uitgericht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hewt zou kunnen betekenen dat je LNB niet goed functioneert of dat je schotel niet optimaal staat uitgericht.

Dank voor je antwoord? Het helpt me mogelijk verder. Dat zou dus kunnen ondanks dat dit tot vandaag wel goed werkte? m.a.w. dit kan min of meer "spontaan"een probleem worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens hoeveel signaal je hebt op die 2 zenders. En kijk dan ook eens of je op nr. 881 t/m 885 (radio spanje) kan ontvangen.

zitten op dezelfde freq.

En kijk dan op nr. 212 en 216 is wel een andere freq. maar ook uit spanje.

 

Als je op die radio zenders ook een probleem hebt zou het inderdaad kunnen dat je toch eens naar de schotel moet kijken. (een klein tikje kan dikwijls wonderen doen)

 

Wimo01

aangepast door Wimo01

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de suggesties! Ik zal het nagaan.

 

 

Kijk eens hoeveel signaal je hebt op die 2 zenders. En kijk dan ook eens of je op nr. 881 t/m 885 (radio spanje) kan ontvangen.

zitten op dezelfde freq.

En kijk dan op nr. 212 en 216 is wel een andere freq. maar ook uit spanje.

 

Als je op die radio zenders ook een probleem hebt zou het inderdaad kunnen dat je toch eens naar de schotel moet kijken. (een klein tikje kan dikwijls wonderen doen)

 

Wimo01

Kijk eens hoeveel signaal je hebt op die 2 zenders. En kijk dan ook eens of je op nr. 881 t/m 885 (radio spanje) kan ontvangen.

zitten op dezelfde freq.

En kijk dan op nr. 212 en 216 is wel een andere freq. maar ook uit spanje.

 

Als je op die radio zenders ook een probleem hebt zou het inderdaad kunnen dat je toch eens naar de schotel moet kijken. (een klein tikje kan dikwijls wonderen doen)

 

Wimo01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wordt nu wel steeds gekker: ik heb er nog niets aan gedaan, enkel vastgesteld dat de ontvangst op de nummers 212 en 216 perfect is, maar... Tit mijn stomme verbazing wareh nu ook tve int en Canal 24horas weer terug met een oerfecte ontvangst. Woer er nog iets van begrijpt mag het zeggen.

 

Ik hoop dit item dus af te mogen sluiten en wil jullie heel erg bedanken voor de gedane suggesties !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...