sattv4iedereen Geplaatst: 14 april 2014 Geplaatst: 14 april 2014 Hi, het leek me,door diverse hardware,moeilijk te kiezen,om een forumgedeelte te kiezen,en ik hoop hier juist te zitten. Wij hebben thuis,een schotel van 80 cm (triax) met daar een duo lnb met 4 uitgangen. 2 uitgangen,gaan naar een philips dsr8141 en de 2 andere gaan naar mijn vu duo. Deze avond,was ik bezig met mijn vu duo,heropstarten,spanning afzetten en zo nog zo'n dingen. Toen ik naar beneden ging,melden mijn ouders,dat ze 4 keer het befaamde blauw beeld gezien hebben met een kabel die stuk is,waar er ook opstaat geen kabelsignaal. Is dit mogelijk,dat de ene ontvanger,door het aanzetten van de spanning,mogelijks storingen veroorzaakt in de lnb,waardoor het ander toestel eventjes geen beeld kan geven? of zijn er die toevallig gekeken hebben op hr hd,en deze ook hebben gehad? Ik meen,dat dit nog is voorgevallen,dat als ik de vu duo op stroom zet,door de power knop langs achteren aan te zetten,dat zij efkes geen beeld hadden.Ik probeer dit zoveel te mijden,want ik vroeg me af,of een lnb of de andere ontvanger,daardoor beschadigingen kunnen oplopen?het is een lnb,goedgekeurd door de M7 group. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Moderator ceesv Geplaatst: 14 april 2014 Moderator Geplaatst: 14 april 2014 JA, het kan voorkomen bij twin en quad LNB's dat uitgangen elkaar kunnen beinvloeden. Wanneer je een ontvanger inschakelt kan dat kortstondig tot beeldstoringen op een andere ontvanger leiden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen