Ga naar inhoud


YouTube Op Raspberry Pi?


Aanbevolen berichten

Hallo medegenoten,

 

Heb het probleem dat vele clips die ik via youtube probeer af te spelen niet worden gestart op mijn

raspberry pi, dit probleem heb ik ook via XBMC op mijn laptop en via youtube op mijn dreambox.

 

Huis-tuin en keuken films (privefilmpjes) starten wel gewoon maar de rest dus niet.

Probeer ik deze b.v Vevo-clips op mijn samsung smart tv dan worden ze wel gewoon afgespeeld.

 

Gekke is dat ik er niemand over hoor of ook maar iets over lees op het internet....

 

Kan iemand mij vertellen waar het nu fout kan gaan ???

 

Thanks !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoor je wel de audio van de desbetreffende filmpjes?

Zo ja: mpg licentie aanschaffen voor een paar euro. Lees http://wiki.openelec.tv/index.php/Raspberry_Pi_Codec_Licences

Alleen de mpg licentie is voldoende voor dvd-iso's kijken die je bv. op je netwerk hebt staan.

Zo nee: dan weet ik het ook niet.

 

Groet, Cremas

aangepast door cremas

Zotac met xbmc/kodi, Db 800, Vu-duo, 4,8*/9*/13*/19.2*/23.5*/28*,Intelsat 24.5*W, abbo: televisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Cremas,

 

Ik heb de desbetreffende licenties, maar ook het geluid is niet te horen.

Via de Vevo addon draaien de clips perfect dus snap niet waar het probleem zit.

 

Xbmc op mijn laptop speelt ook geen video's via youtube, maar ga ik rechtstreeks

naar youtube via internet explorer dan wordt alles zonder problemen afgespeeld.

 

Dus heb nog steeds geen idee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op XBMC geprobeerd op mijn desktop,laptop en android stick.Ik kon muziek afspelen,maar had op alle apparaten ook clips die een foutmelding gaf.Er was gewezen naar een log file,maar die kon ik niet vinden,om eens te kijken en eventueel hier te plaatsen.

Ik weet niet of er dat iets te maken mee heeft,maar ik gebruik ook de xbmc hub addons.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat wij nu ook weten hoe je dat gedaan hebt!

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hemel, ik geloof niet dat ik jou een keer ga helpen!

 

Mensen reageren alleen als ze denken iets zinnigs te kunnen bijdragen. Mocht jij vinden dat je weinig reacties hebt gekregen dan wil dat niet zeggen dat ze niet geïnteresseerd zijn.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Helemaal mee eens. We hebben ook een zoekfunctie, dus als er iemand anders een soortgelijk probleem heeft kan het gevonden worden, zelfs gewoon via google. Het voor jezelf houden vind ik *not done* en druist in tegen het gebruik van een forum. De bedoeling is juist dat je oplossingen samen aandraagt en dus ook daardoor deelt met elkaar.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik volledig eens mee.Ik heb ooit zelf een probleem gehad met een ontvanger,ben geholpen geweest,en een ander lid,had enkele maanden later hetzelfde probleem.Door de oplossing,die toen gepost geweest is,en ik die aan die mens heb gegeven,en die was dolblij,dat er weer beeld uit zijn ontvanger kwam.

Al kan je maar één iemand helpen,dan kan die mens zijn geluk niet op,als hij het daardoor kan oplossen als hij soortgelijk (idem) probleem heeft.

en ja,een satelliet probleem ingeven in google,zie je dikwijls tal van links die naar dit forum gaan.Dus ook niet leden,kunnen er uit winnen,en als het niet loopt zoals het moet,dan kan hij zich nog altijd vrijwillig lid maken,en zijn probleem posten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...