Ga naar inhoud


Help wat kan ik met een dreambox500c


piwie

Aanbevolen berichten


Gast Mimisiku

De DM500s 'hep' ook internet. Je kunt deze gebruiken om plugins te downloaden, zenderlijst op te waarderen. Je kunt hem koppelen aan jw thuisnetwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Van welke provider wil je deze inlezen? Je hebt een kabeltuner die alleen SD kanalen kan inlezen. Voor UPC krijg je zo'n 52 kanalen. Ziggo heeft altijd een kaart nodig (geen ongecodeerde kanalen). Andere aanbieders weet ik niet. Welke image draait er nu in de box?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die toevallig in belgie woont,zal die een zender of 4 ontvangen denk ik.Bij mijn weten is er geen enkel softcam die werkt met hun nagra kaarten.En vanaf 2 september zal die hier onbruikbaar zijn.Alles gaat naar mpeg4.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Een DM500c nieuw gekocht? Lijkt me niet! Die stamt uit 2004 en wordt niet eens meer geproduceerd. Wellicht uit een hele oude voorraad, maar 2de hands of clone ligt veel meer voor de hand....

 

Als het om een DM500HD zou gaan dan zou nieuw natuurlijk wel kunnen...

 

Helaas is de TS niet zo scheutig met het geven van informatie..

 

Denk (en dat is puur aanname) dat hij de DM500c via een C-lijntje wil knopen aan een netwerk om zo gratis te kunnen kijken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...