Ga naar inhoud


Samsung UE22H5680 (Duits model) en canal digitaal


mark111

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een Samsung UE22H5680 voor in de keuken kopen om de volgende redenen

  • DVB s2 aansluiting voor de sat (canal digitaal)
  • Lekker klein voor in de keuken
  • Smart tv
  • We hebben in de woonkamer een Samsung UE46F8000

Deze wordt niet in NL geleverd, wel in Duitsland. In NL wordt wel een lager model Samsung van 22 inch verkocht, maar deze heeft geen DVB S2 aansluiting.

Nu begreep ik dat op dit Duits model wel alle zenders ontvangen kunnen worden, maar het een heel gedoe is het in de juiste volgorde te krijgen.

 

Wie kan me helpen of dit wel / niet kan, en wat een eventueel handige oplossing is?

 

Groet,

Mark

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maar het gaat er om dat ik hem wil gebruiken met canal digitaal.

En het betreft een eu model, dit staat er dan bij:

 

 

Samsung UE22H5680 - EU Model

 

(LED-TV, HD-ready, DVB-T/-C/-S2, 100 Hz)

 

Dit betreft het EU model van de Samsung UE22H5680 LED-TV. 

Belangrijkste verschillen en overeenkomsten tussen een EU model en een BE/NL model zijn:

 

EU modellen zijn over het algemeen aanzienlijk goedkoper dan het BE/NL model.EU modellen hebben gewoon een menu in het Nederlands of FransEU modellen met Smart-TV werken probleemloos met alle Nederlandse en Belgische appsTelevisie kijken via de externe mediabox/decoder is geen enkel probleem.EU-modellen zijn echter niet gecertificeerd voor de CI+ -insteekmodule* van de kabelaanbieders Ziggo, UPC, Delta, Caiway, CanalDigitaal, Numericable en Telenet.EU-modellen hebben niet altijd een Nederlandstalige handleiding (deze zijn vaak gewoon te downloaden op de site van de fabrikant)

 

De garantieperiode voor de EU modellen is zoals wettelijk voorgeschreven, minimaal twee jaar. 

Indien je meer informatie wenst over dit EU model, stuur dan een mail naar info@***Geen-reclame***.nl.

*=Met de CI+ Module heb je geen mediabox/decoder of extra afstandsbediening nodig om digitale televisie te kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou het even moeten navragen, maar ik zou het logisch vinden dat je op een Nederlandstalige site van een grote webwinkel producten aangeboden krijgt voor de Nederlandse situatie.

Anders wordt het, als de webwinkel niet gericht zou zijn op Nederland. Dan kun je verwachten dat een product afwijkt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoek eens goed en je vind wel ergens je antwoord.Er is hier reeds een gelijkaardige vraag gesteld.Had wel betrekking of de garantie zou vervallen indien een euro model naar nederland zou worden omgezet.Weet niet meer waar het staat want anders had ik de link geplaatst.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...