Ga naar inhoud


Nc+ kijken met UA55H8000 Smart 55-Inch Curved LED TV


Aanbevolen berichten

Hallo ,

 

Heb deze tv aangekocht en er zou een satelietondvanger ingewerkt zijn ,kan ik daarmee NC+ kijken  en welke ci module moet ik dan aankopen ,heeft er iemand ervaring mee ,

 

MVG Peter

pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Gezien de locatie zal NC+ wel dit zijn.

 

http://ncplus.pl/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

 

heb het nagevraagd het blijkt een Aston module te zijn met nagra cript, ik ga nu op zoek naar dit model,want je kan dit niet aankopen bij Nc+(cifra +) is dit makkelijk aan te kopen en werkt of moet ik dit nog programmeren.heb geen ervaring met modules.

Mvg Peter

pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

War betaal je voor NC+ per maand?

Is Telewizja na kartę niet goedkoper?

Of ontvang je met NC+ iets interessants meer?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

nc+ kanje prepaid halen .

of je moet een adres in polen hebben om een maandelijsk abo aantesluiten.

 

Dat weet ik.

Maar mijn vraag was of NC+ meer biedt dan Telewizja na kartę dan wel goedkoper is. Want in feite interesseren mij maar een paar TVP zenders.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

War betaal je voor NC+ per maand?    80 pln voor Universe + en canal + platinum film en sportkanalen

Is Telewizja na kartę niet goedkoper? ja

Of ontvang je met NC+ iets interessants meer? ja zeker meer TVP kanalen maar de meeste zijn vrij te kijken denk ik.

pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het verschil tussen PLN 960 en 180 per jaar (incl. nu tot eind maart gratis kijken naar wat + kanalen) toch iets te groot.

 

Zijn die filmkanalen overigens in de in de originele taalversie of doe je jezelf (en partner?)  een plezier met zo'n lektor?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...