Ga naar inhoud


no claim autoverzekering!


rommelaar

Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn werkzame leven altijd in een bedrijfswagen gereden.Onze prive auto heeft altijd op naam van mijn echtgenote gestaan.Zij heeft dan ook de maximale no claim opgebouwd.

Mijn werkgever van toen is inmiddels met het bedrijf gestopt en dus kan ik daar ook geen gegevens op vragen.

Is er een mogelijkheid om mijn no claim ergens op te vragen voor het geval mijn echtgenote iets overkomt en ik dus zelf de auto op mijn naam moet gaan zetten.Anders ga ik dan meteen de hoofdprijs betalen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mauspartyhouse bedankt voor je reaktie.

Ik ga dit zeker eens even eerst met onze eigen verzekering opnemen.

Ben wel benieuwd of er nog mogelijkheden zijn hier een korting uit te slepen.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De gegevens van je oude werkgever moeten 5 jaar bewaard blijven. Je kunt een verzoek indienen bij de toenmalige verzekeraar en vragen om een Royementsverklaring. Mogelijk heb je hier een brief nodig van je oude werkgever omdat je oude werkgever de juridische eigenaar was van de polis...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat begrijp ik Mimisiku.Het  probleem is echter dat ik mijn oude werkgever niet meer kan achterhalen.Die is gestopt met het bedrijf en zit waarschijnlijk op de Bahama's pot te verteren.Dus kan ik hem niet vragen waar het wagenpark verzekerd was.

Mijn vraag hier was er eigenlijk op gericht om te kijken of er misschien een bureau was waar je deze gegevens op kunt vragen.Maar dit brengt geen geld op dus zal dat bureau er ook wel niet zijn :grin:

Ik denk dat de enige mogelijkheid om nog iets aan de weet te komen de tip van Mauspartyhouse is om te kijken of er via de verzekering van onze auto nog iets te verhapstukken valt.Maar ook bedankt evengoed voor de reaktie.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had nog een heel ouderwetse werkgever Mojo.Die kocht de bedrijfswagens zelf en verzekerde die ook.

Heb inmiddels kontakt met mijn auto verzekering over dit probleempje.Dus maar even afwachten.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...