Ga naar inhoud


Mijn Canaldigitaal/Contactgegevens wijzigen.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Log ik in op mijn canaldigitaal en dan contactgegevens wijzigen, dan worden deze niet opgehaald.

 

Dat balkje met die streepjes blijft maar lopen. Dit is het hele jaar al zo en langer.

 

Zijn er meer mensen die niet bij de contactgegevens kunnen?

 

Net een email gestuurd naar CD over dit probleem en krijg dit te horen:

 

U geeft aan dat u problemen heeft met het inloggen van uw Mijn Canal Digitaal account.

We vinden het uiteraard heel vervelend dat u op dit moment geen toegang krijgt. In verband met een technische storing op ons Canal Digitaal platform is er momenteel helaas geen mogelijkheid om gebruik te maken van deze optie. Onze ICT afdeling is op dit moment druk bezig met het zoeken naar een juiste oplossing voor deze vervelende situatie.
Wij willen u vriendelijk verzoeken het met 48 uur nog eens te proberen.

We vragen uw begrip en medewerking betreft deze storing.

Onze excuses voor het ongemak.

 

Zeker weer zo'n standaard email van CD

 

Nu is er ineens een storing.

 

Ik kan al heeeeeeel lang niet bij mijn contactgegevens laat staan wijzigen.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het afgelopen jaar het "geluk" gehad dat ik door omstandigheden ook mijn gegevens moest wijzigen.

 

Alles netjes doorgegeven, kon daarna niet meer op Mijn Canal Digitaal.

Dit gemeld hebbende, ben ik 6 weken! bezig geweest om het aan de praat te krijgen en nee,

dit was niet mijn fout, gaven ze zelf ruiterlijk toe.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dit gemeld bij CD en kreeg het volgende antwoord:

 

Geachte heer/mevrouw ,


U hebt op 6-11-2014 om 13:44:26 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:
 

Hartelijk dank voor uw email.

U geeft aan dat uw contactgegevens niet ingeladen worden bij het Mijn Canal Digitaal account en u nu geen wijziging door kan voeren.

Het Mijn Canal Digitaal systeem werkt het beste met Internet Explorer versie 9 of hoger. Daarnaast word er gebruik gemaakt van Javascript.

Wanneer de gegevens herhaaldelijk niet ingeladen worden adviseren we om zowel Internet Explorer als Javascript te updaten.

Om uw contactgegevens te wijzigen kunt u dit ook per email aan ons doorgeven zodat wij dit voor u kunnen wijzigen.

Mocht u verder nog vragen hebben verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice op nummer 0900-9323 (€1,- per gesprek, maandag tot en met zaterdag van 09:00 uur tot 21:00 uur) waar onze medewerkers voor u klaarstaan.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Ik heb dus internet explorer 11 geprobeerd zonder java te installeren en inderdaad toen kwamen de gegeven in beeld.

 

Kreeg wel na het bevestigen een fout melding.

Door een technische storing is het momenteel niet mogelijk uw verwerking te voltooien. Probeert u het later opnieuw.

 

Maar de wijziging was wel doorgevoerd.

 

Wel raar dat er nog met Java wordt gewerkt, mensen die met een tablet werken met android kunnen dus niet bij de contactgegevens komen.

 

Ik heb Java er vorig jaar af gegooid omdat daar veel malware in ging zitten. Er was toen ook een melding om java niet te gebruiken.

 

http://www.computeridee.nl/nieuws/java-verwijderen-voor-een-veilige-pc/

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het Mijn Canal Digitaal systeem werkt het beste met Internet Explorer versie 9 of hoger. Daarnaast word er gebruik gemaakt van Javascript.

Wanneer de gegevens herhaaldelijk niet ingeladen worden adviseren we om zowel Internet Explorer als Javascript te updaten.

.

.

.

Wel raar dat er nog met Java wordt gewerkt, mensen die met een tablet werken met android kunnen dus niet bij de contactgegevens komen.

 

 

Kwestie van slechte programmeurs dus als het alleen in IE werkt, ik heb het toen trouwens zowel met de laatste versie FF als de laatste versie IE geprobeerd, maar beide werkten toen niet.

Voor Javascript heb je geen java nodig zoals je al gemerkt hebt, het zijn 2 verschillende dingen.

Java moet je ook apart installeren en javascript zit standaard in windows en ingebouwd in de meeste browsers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwestie van slechte programmeurs dus als het alleen in IE werkt, ik heb het toen trouwens zowel met de laatste versie FF als de laatste versie IE geprobeerd, maar beide werkten toen niet.

Voor Javascript heb je geen java nodig zoals je al gemerkt hebt, het zijn 2 verschillende dingen.

Java moet je ook apart installeren en javascript zit standaard in windows en ingebouwd in de meeste browsers.

 

Of het alleen met IE werkt weet ik niet, het kan best werken met FF als je ook Java hebt geinstalleerd. 

 

Ik gebruik Firefox en daar werkt het dus niet mee, maar misschien wel als ook java op je pc zit. Ook met chrome werkt het niet.

 

Ik weet dat javascript standaard in IE zit vandaar dat het met IE wel werkt. wel met een foutmelding.

 

Bericht van CD:

 

Geachte heer/mevrouw ,

 

 

U hebt op 7-11-2014 om 15:35:49 gereageerd op onze e-mail.

 

Ons antwoord op uw reactie is:

 

Bedankt voor uw mail.

 

U geeft aan dat u nu wel bij uw contactgegevens kan komen, maar dat u nog steeds een foutmelding krijgt.

 

Fijn om te vernemen dat u nu wel uw gegevens kunt inzien. Wij vermoeden dat u deze foutmelding krijgt omdat u geen java gebruikt. Dit omdat wij deze foutmelding niet vaker te horen krijgen en dit bij ons wel werkzaam is. Mocht u ondertussen toch gebruik maken van Java en u heeft hiermee nog steeds deze foutmelding, dan horen wij dit uiteraard graag van u.

 

Mocht u nog andere vragen hebben, dan horen wij dit graag van u.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

 

Met vriendelijke groet,

 

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

Ik ga Java eens installeren en kijken wat wel en niet werkt.

 

Firefox 33.1 + Java 8 update 25 werkt niet. Ik gebruik windows 8.1

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Edit:

 

Het volgende getest:

 

Ik gebruik windows 8.1

 

Firefox 33.1 + Java 8 update 25 werkt niet.

 

Google Chrome  38.0.2125.111 m (64-bit) + java 8 update 25 werkt niet.

 

Internet explore 11 + java 8 update 25 werkt wel maar er volgt een storing:

Door een technische storing is het momenteel niet mogelijk uw verwerking te voltooien. Probeert u het later opnieuw.

 

Is de zelfde storing zonder java 8 op de pc.

 

Conclusie: het wijzigen van de contactgegevens is alleen mogelijk met Internet explore 11 in windows 8.1 64bit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...