Ga naar inhoud


settopbox geen 123Hd


freak

Aanbevolen berichten


Nee. Klopt als een bus. Na 1-8-2014 moet je apart een abo afsluiten voor de publieken in HD. Veronica en RTL8 krijg je wel in HD omdat er simpelweg geen SD versie meer van bestaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als SD uit de lucht gaat, dan moeten ze wel naar HD.

 

Het is alleen raar dat met een kaartwissel van Seca2 naar Seca3 en een jaarcontract opnieuw wordt aan gegaan, dat er wel staat dat Nederland 1, 2 en 3 in HD te ontvangen zijn, dus daar slaat CDS de plank mis.

 

Ik denk dat het een pesterijtje van CDS is, want als je HD wilt ontvangen, dan moet je minstens naar het HD-Light pakket overstappen, maar deugen doet het dus niet.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang ze kunnen differentiëren tussen SD en HD zullen ze blijven melken! Als HD straks de standaard is verdwijnen uiteraard de STB pakketten en moet je HD afnemen tegen gelijke kosten, maar effectueel minder zenders dus toch weer winst!! Nog veel later hetzelfde spelletje tussen HD en UHD (maar dan draai ik zelf al rondjes om de aarde).. Kat en muis spel. Jij bent en blijft altijd de muis... Geld en Macht, daar draait het allemaal om!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mimisiku heeft gelijk. SD abonnementen bieden ze op dit moment niet meer aan omdat het merendeel toch al in MPEG4 uitzend, de HD ontvanger heb je toch nodig. Je hebt waarschijnlijk nog het abonnement uit de tijd dat deze nog wel bestonden, is het geen optie gewoon je abonnement te verlengen en dan het BasisHD abonnement te kiezen? 

Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...