Ga naar inhoud


Mastercode M7 SAT801 ( bij verlies pincode )


Maxplus

Aanbevolen berichten


Ik heb ook zo een ontvanger maar waar je dat haalt van een pincode snap ik eerlijk gezegd niet. (mastercode ?)

Bedoel je niet een code voor ouderlijk toezicht? Die zet je der zelf in hoor.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik dus al gemeld.

Iemand heeft bij ons waarschijnlijk bij ouderlijk toezicht een pincode geplaatst.

Kids vrienden van de kids dat is niet te achterhalen.

Je kan dan ook niet meer resetten of zo als je de pincode niet weet.

Je kan dan deze mastercode gebruiken om het ongedaan te maken.

aangepast door Maxplus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms wordt een kinderslot code geplaatst op de smartkaart. Bij o.a. de klantenzone van TVV, kan je deze herstellen.

Volgens mij noemde deze optie kinderslot herstellen. Volgens mij wordt dan een emm naar de kaart gestuurd die deze instelt naar het getal 0000.

Sorry voor de volgens mij, maar het is al heel lang geleden, dat ik een klantenzone van TVV gezien heb, waardoor ik niet meer zo goed weet hoe die optie heet. Waarschijnlijk hebben telesat en cd deze optie ook.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij oudere ontvangers was dit inderdaad het geval.
Wat ik nog weet kwam dit sporadische bij wat oudere SD Philips ontvangers wel eens voor.

Canal digitaal kon deze dan op afstand als je je kaartnummer doorgaf weer vrij maken.

Bij de nieuwe M7 kunnen ze dit niet meer en dien je dit zelf handmatig met bovengenoemde code te doen.
Er zit dan overigens ook geen slot op de kaart maar echt op het toestel zelf.

Het werkt allemaal wel alleen je kunt het menu niet meer in om opnieuw zenders in te laden enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...