Ga naar inhoud


Wifi signaal valt helemaal weg


stevie-v

Aanbevolen berichten

Inmiddels een Asus RT N66U router en bijna alles werkt goed enkel als ik bekabeld download van een ftp dan valt na verloop van tijd de verbinding weg dus hij begint lekker met 18mbit te downloaden en na een paar files hangt hij op 0kbyte sec maar als ik ik Ping naar www.ziggo.nl is de ping 9ms en ook surfen gaat nog steeds goed,als ik via nieuwsgroepen download dan zie ik via du meter een constante grafiek de download blijft stabiel met dezelfde snelheid als ik via flashfxp een file download van de ftp van speedtest.net dat word het een berglandschap dus van snel naar traag is er iemand die mij kan zeggen hoe dat komt ,is het een setting in de router misschien of moet ik het elders zoeken ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inmiddels een Asus RT N66U router en bijna alles werkt goed. Enkel als ik bekabeld download van een ftp dan valt na verloop van tijd de verbinding weg, dus hij begint lekker met 18mbit te downloaden en na een paar files hangt hij op 0kbyte/sec.

Maar als ik ik Ping naar www.ziggo.nl is de ping 9ms en ook surfen gaat nog steeds goed. Als ik via nieuwsgroepen download dan zie ik via du meter een constante grafiek; de download blijft stabiel met dezelfde snelheid. Als ik via flashfxp een file download van de ftp van speedtest.net dat word het een berglandschap dus van snel naar traag.

Is er iemand die mij kan zeggen hoe dat komt? Is het een setting in de router misschien of moet ik het elders zoeken ?

 

Kan een setting in de router zijn, maar kan ook een instelling in het software pakket zijn.

In Filezilla kan je wel één en ander qua connection timeout instellen, geen idee welke client je gebruikt naast FlashFXP.

 

Een betere situatieschets kan alleen tot een beter antwoord leiden.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook zonder router ertussen vallen de ftp verbindingen weg dus is geen router probleem,maandag komt de monteur....eens kijken wat die te zeggen heeft het heeft niks met settings te maken op de laptop direct aan het modem hetzelfde probleem

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...