Ga naar inhoud


firmware backwards of niet ?


Daan

Aanbevolen berichten

Heb het volgende probleem sinds vorige week heb mijn tv een update gekregen sindsdien is het geluid van de tv niet meer aan te horen, geen hoge tonen enz enz.. heb samsung gesproken die hebben een monteur gestuurd die zei, dit hebben we nooit meegemaakt goed alles geprobeerd nu heeft hij een nieuw mainboard erin gezet deze werkte geluid weer perfect,althans zag ik dat deze firmware 1020 had,de goede man uodate de tv met firmware 1024 en het geluid blijft goed,monteur gaat weg en ondertussen krijg de tv weer een update van 1025 en deze gaat niet goed.

exact het probleem waar de monteur voor kwam  :mad: dus weer wachten tot hij komt zal dit jaar niet wezen denk ik, maar had de firmware 1024 gedownload maar deze pakt hij niet krijg te zien geen geldige updatebestanden denkt niet dat het backwards kan.

of wachten tot de volgende update hopend dat deze wel goed is.

Dan denk ik nogeens dat het vervangen van het mainboard niet eens nodig was als het firmware fout is 

 

Het gaat om de ue48hu7500l

 

 

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik probeer automatische update's (indien mogelijk) tegen te houden. Soms zijn die goed, maar die kunnen ook goed je toestel verkneuken. Helaas zijn de meeste toestellen niet backwards compatibel. Soms wel, als je de juiste persoon vind.

Ik ga eerst op zoek, achter resultaten als er een nieuwe update is.

Mijn iphone meld ook een update, maar ik heb hier gelezen over de problemen, en probeer die uit te stellen tot er een nieuwe en hopelijk betere uitkomt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ieder geval iets verder gekomen vandaag gebeld door samsung dat er een nieuwe update  beschikbaar was maar helaas niet geholpen, probleem is bij samsung neergelegd ben benieuwd wat daar uit gaat komen. En terug zetten naar oude firmware gaat niet.

 

Word vervolgd  :)

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...