deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 kan deze 2 zenders niet meer vinden in sd op zowel astra1 en astra3 ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Zenden niet meer uit op Astra1 in sd, alleen nog op Astra3 in HD . RTL8 HD op 11856V en Veronica HD op 12187H. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Ok. Bedankt.. Heb verder alles in mijn lijsten behalve nickelodeon sd. Die scant mijn ontvanger ook niet. Zou wel in het basis hd pakket zitten... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Die zit wel nog op de Astra1 in sd op 11973V. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Ja dat dacht ik ook ! Maar mijn ontvanger scant hem niet. Snap ik weinig van . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Heb je MTV Music 24? Zit op dezelfde transponder en ook in Basis HD pakket. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Ja klopt ! Die scant hij dus als enige bij een handmatige scan ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Geeft hij aan 1 zender gevonden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Yepp. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
astro iris Geplaatst: 4 januari 2015 Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Ja dan weet ik het ook niet meer. Misschien eens transponder verwijderen en terug inladen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deleier Geplaatst: 4 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2015 Ok. zal me er eens in verdiepen hoe dat in zijn werk gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen