Ga naar inhoud


Sab titan I 3606 - reageert niet


gimic

Aanbevolen berichten

Ik heb een Sab Titan opgekocht op een veiling. Bij het opstarten krijg ik het splash screen van SAB, daarna de zender balk maar hierna komt er niets. Afstandsbedienning reageert niet, knoppen achter de front reageren ook niet.

 

Ik heb geprobeerd te flashen via de serieele poort, maar dit haalt ook niet veel uit. Heeft er iemand nog voorstellen om deze aan de praat te krijgen?

 

Alvast bedankt voor een reactie!

aangepast door gimic
Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan je nog in het menu komen ,je kunt het beste nieuw software er op zetten via een

usb stick, op site van SAB staat alle software

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de indruk dat er een hardware probleem is. (Mogelijk verkoopargument vorige eigenaar. ;) ) 

Reparatie hangt van de kosten af. Nieuw kost hij zo'n €90,- zie ik, als ik even google.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen bolle condensators te zien, ziet er nog als nieuw uit. Toestel start ook op, zie eerste post, echter is het net alsof het vast loopt. Tenzij ik niet lang genoeg wacht voor dat het toestel volledig is opgestart, maar ééns je een balk ziet met een kanaal in dan zou het toch allemaal moeten opgestart zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb gebeld naar SAB Nederland, daar vertelden ze me dat deze onder garantie was (2jaar en 4 maand). Ik heb hem Maandag opgestuurd, woensdag was hij daar en donderdag had ik hem al terug ontvangen, hersteld. super snelle service!

Moederbord werd vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan heb je daar even geluk mee, als de vorige eigenaar dat had geweten, had hij hem niet weg gedaan

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo komt boontje om zijn loontje. De vorige eigenaar zal hem willens en wetens van de hand gedaan, en gimic heeft hem te goeder trouw gekocht en inmiddels gekregen wat hij ook voor wilde kopen. Plus garantie.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...