Ga naar inhoud



reyntjensw

Aanbevolen berichten

Er is een CI+ Modue, maar die is er pas sinds een jaar (of mss 2), en bijna iedereen had dus al zo een 'digibox' of 'digicorder'.

DE GROOSTE ROMMEL die er is (als ik zeg dat de software op java draait  zeg ik waarschijnlijk al genoeg), maar heel vlaanderen weet niet hoe het anders kan omdat ze nooit anders digitale tv hadden.

Kabel is veruit het poplairst omdat dat historisch gegroeid is, en Telenet was ook de eerste die digitale tv aanbood (en TVVvlaanderen miste de boot in het begin). Iedereen is toen op de digicorder trein gesprongen en blijven er gewoon.

De ontvanger houden het gemiddeld trouwens geen 3 jaar vol, maar uitwisselen kan gratis. (men is wel verplicht 8€ huur per maand te bepalen boven op het abonnement dat zonder extras als sporting telenet zo'n 16€ kost, verschilt wat per regio, TVV kost maximaal 20€ per maand).

 

Dus ik zou zeggen overweeg je naar de kabel te gaan van tvvlaanderen -> keer weer om en koop liever een vu+ of zo als de ontvanger vreemd doet, of laat naar je installatie kijken als er ontvangstproblemen zijn.

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...