Ga naar inhoud


ongelukkig voorval delete TS bestand


Denisdaf

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb per ongeluk een TS bestand van mijn VU+ verwijderd.

Doch niet via het menu, maar via mijn pc die op hetzelfde netwerk zit.

Heeft er hier iemand DE manier om dat bestand terug te halen?

 

Met dank

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Als je met de HDD niets anders doet dan opnemen en afspelen. Dus geen andere HDD interactie (Picons/Externe EPG) dan kun je gewoon via het menu de HDD laten controleren. De gewiste bestanden zet hij zelf terug vermits de data-blokken en allocatietabel onaangetast is. Zoniet, jammer dan. Bestand/Film proberen te downloaden via Usenet of wachten tot het herhaald wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met de HDD niets anders doet dan opnemen en afspelen. Dus geen andere HDD interactie (Picons/Externe EPG) dan kun je gewoon via het menu de HDD laten controleren. De gewiste bestanden zet hij zelf terug vermits de data-blokken en allocatietabel onaangetast is. Zoniet, jammer dan. Bestand/Film proberen te downloaden via Usenet of wachten tot het herhaald wordt...

Ok, neig bedankt. Ik ga het gelijk even checken.

 

Voor er reactie was reeds getest, en niets dat terugkomt.

Spijtig.

Ik kan inderdaad gaan useneten, maar dat is niet zo mijn dada.

Mocht er hier anders iemand zijn en de EPI van Tom & Harry van gisteren nog origineel zoals opgenomen is, heeft, Dan hou ik me graag aanbevolen.

Het gaat om een bestand dat tussen de 1,5 en een kleine1,7 Gb groot is.

Dus de aflevering van 24/03/2015 uitgezonden om 21u15.

aangepast door Denisdaf

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je inderdaad " helaas" vergeten op een ext3 / ext4 harde schijf om een gewist Bestand terug te halen

of het nu in een VU+ is of op een Linux PC

 

Ondanks al die wonder-tools die men op internet kan vinden als data recovery tools. resultaat blijft 0,1% voor ext3 en ext4 ondanks de reclame van 1,3 miljoen gebruikers. { gratis ammehoela }

 

 

 

is dat met een hd niet een optie ooit gemist

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je inderdaad " helaas" vergeten op een ext3 / ext4 harde schijf om een gewist Bestand terug te halen

of het nu in een VU+ is of op een Linux PC

 

Ondanks al die wonder-tools die men op internet kan vinden als data recovery tools. resultaat blijft 0,1% voor ext3 en ext4 ondanks de reclame van 1,3 miljoen gebruikers. { gratis ammehoela }

 

 

 

is dat met een hd niet een optie ooit gemist

Ik kan dat inderdaad eens proberen.

Dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.

 

Bedankt hoor.

Ik kom hier in ieder geval op terug. In de opgewekte dan wel in de minder opgewekte mood.

 

Dank je wel

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gebruik je geen "trashcan"?

 

grtz Philip

Neen, dat was reeds bij de OT aangegeven. Ik verwijderde de bestanden via een pc in hetzelfde netwerk.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kun je inderdaad " helaas" vergeten op een ext3 / ext4 harde schijf om een gewist Bestand terug te halen

of het nu in een VU+ is of op een Linux PC

 

Ondanks al die wonder-tools die men op internet kan vinden als data recovery tools. resultaat blijft 0,1% voor ext3 en ext4 ondanks de reclame van 1,3 miljoen gebruikers. { gratis ammehoela }

 

 

 

is dat met een hd niet een optie ooit gemist

Ooit, of net gemist werkt dus blijkbaar niet in België.

Ik heb ondertussen van iemand een aanbod gekregen, en ik denk en hoop dat ik daar verder mee kan om de serie toch volledig te maken.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou das mooi dan heb je nix gemist (via omwegen) :D

 

maar eh

 

Ooit, of net gemist werkt dus blijkbaar niet in België.

Dat werkt natuurlijk wel op de kabel (indien je dat in het pakket hebt en een interactieve kabel receiver hebt) helaas niet op de satelliet.

In enkele gevallen gaat het zelfs met een app op je mobiel. > dat weten de belgen beter...

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou das mooi dan heb je nix gemist (via omwegen) :D

 

maar eh

 

Dat werkt natuurlijk wel op de kabel (indien je dat in het pakket hebt en een interactieve kabel receiver hebt) helaas niet op de satelliet.

In enkele gevallen gaat het zelfs met een app op je mobiel. > dat weten de belgen beter...

Op kabel wel, maaar dan krijg je natuurlijk niet dat perfecte TS signaal he.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe bedoel je?

Uitzending gemist kan zeer zeker in HD qualiteit weer gegeven worden, afhankelijk van de zender en de bedoelde uitzending.

 

ik kijk vaker HBBTV in HD op de VU+ en die is even zo goed als de direkte transponder stream per satelliet

 

Niet elke zender en/of privider levert dat altijd 1op1 maar daarvoor kent u natuurlijk het aanbod van uw TVV inzake uw abo.

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...