Ga naar inhoud


HDMI in gebruiken Mut@nt HD2400


Moad

Aanbevolen berichten

Ik probeer de HDMI in te gebruiken van de Mutant HD2400.

Ik heb daar mijn Telenet kabeltuner op aan gesloten, maar zie nergens hoe ik daar kan komen. ( Ook geprobeerd met een externe DVD speler, zelfde resultaat. )

Moet ik eerst nog ergens iets aanzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Heb dezelfde receiver, maar een andere softwareversie (OpenATV). Daar werkt het standaard ook niet, maar moet je in het menu instellen dat je een bepaalde knop als HDMI in wilt gebruiken. Dat zit in het menu waar je de diverse knoppen op je adfstandsbedienign een (andere) functie kunt geven.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hotkey functie kan je helpen of deze in je kanalenlijst zetten.

 

#SERVICE 8192:0:1:0:0:0:0:0:0:0:
#DESCRIPTION Mutant HDMI 2 Input

 

 

Ps HDCP gaat niet werken op de HDMI IN ingang dan moet je er eerst nog eens een splitter tussen zetten heb ik hier op de Xtrend ook$_57.JPG

aangepast door Cobus R

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer de HDMI in te gebruiken van de Mutant HD2400.

Ik heb daar mijn Telenet kabeltuner op aan gesloten, maar zie nergens hoe ik daar kan komen. ( Ook geprobeerd met een externe DVD speler, zelfde resultaat. )

Moet ik eerst nog ergens iets aanzetten?

Benieuwd of Je de melding hd copy protection op je tv zal zien als je de kabeldecoder via deze zal aansluiten.

Die bakjes hebben een zeer goede hdcp beveiliging.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom ook mijn bericht met foto want dat kun je dus oplossen met een splitter van €10 euro ongeveer op een bekende veilingsite.

 

Hier kreeg ik de Playstation 3 ook niet aan de gang maar met die splitter wel.

aangepast door Cobus R

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dezelfde receiver, maar een andere softwareversie (OpenATV). Daar werkt het standaard ook niet, maar moet je in het menu instellen dat je een bepaalde knop als HDMI in wilt gebruiken. Dat zit in het menu waar je de diverse knoppen op je adfstandsbedienign een (andere) functie kunt geven.

 

Mvg,

 

Michel

In dit menu zit bij mij geen 'HDMI IN' dus kan dit ook niet onder een knop zetten, of doe ik iets fout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hotkey functie kan je helpen of deze in je kanalenlijst zetten.

 

#SERVICE 8192:0:1:0:0:0:0:0:0:0:

#DESCRIPTION Mutant HDMI 2 Input

 

 

Ps HDCP gaat niet werken op de HDMI IN ingang dan moet je er eerst nog eens een splitter tussen zetten heb ik hier op de Xtrend ook$_57.JPG

Cobus wat is het path naar die kanalenlijst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...