Ga naar inhoud


Wie maakt de EPG?


Sattofiel

Aanbevolen berichten

Ik heb een abo op eredivisie live of foxsportseredivisie of hoe het nu ook mag heten. Sinds kort staat er in de EPG "Erdivisie 2015-2016" als er gespeeld wordt. Aangezien mij IQ boven de 70 ligt snap ik dat er eredivisie van nu  op dit kanaal wordt uitgezonden. Waarom kan er niet (zoals voorheen) gewoon AZ-Ajax of zo worden aangegeven. Kortom: welke gek stelt de EPG samen? kan ik daar klagen ;-)

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat ik ook slecht vind is het feit dat zeker al een week of 3 de 300 serie in teletekst weg is gehaald. Dit was erg handig omdat je precies kon zien wat live werd doorgegeven (gele tekst) en de rest was dan niet live. Bij de EPG staat niet vermeld welk programma live is. Ik vond dit erg handig als ik begin van de dag keek in de trant van "wat komt er allemaal vandaag"?

 

Maar de hele weekprogrammering is dus verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Als je er op gaat staan, zie je toch welke wedstrijd er gespeeld gaat worden ?"

 

Ben ik blijkbaar te dom voor, is me niet gelukt. En ze kunnen het g... toch meteen laten zien?

VU+ Ultimo 4K BT (Pli) 2xDVBs,1xDVB-T2,  VU+duo4kse (DVB-s FBC,DVB-C FBC, USB turbo se DVB-C/T2),,Panasonic TH 42PY-700 FullHD plasma, Triax 78, Astra 19-23-28

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...